Patsi Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mine heter: Quicksilver Vigmospretten Zelahd Også hadde jeg en som het Pascua. :-) Hva heter dine? 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Min heter Fujitsu Siemens! Ikke merket da, men datamaskinnavn. Alle Pcer har et. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke merket da, men datamaskinnavn. Alle Pcer har et. Min datamaskin har ikke noe annet navn enn Fujitsu Siemens! 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Min datamaskin har ikke noe annet navn enn Fujitsu Siemens! Sikker? Du finner det hvis du høyreklikker på "Min datamaskin" og velger fliken "Datamaskinnavn". Hvis ikke den har et navn, synes jeg du skal døpe den. Jeg foreslår "Geir-Per". 0 Siter
Gjest Strawberryblonde Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Min heter det samme som meg! Hvilket sammentreff! Hva er oddsen for å treffe på en PC med samme navn som eieren? Men veldig hyggelig da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sikker? Du finner det hvis du høyreklikker på "Min datamaskin" og velger fliken "Datamaskinnavn". Hvis ikke den har et navn, synes jeg du skal døpe den. Jeg foreslår "Geir-Per". Ja gitt nå fant jeg det. Den heter Gunnar. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Har ingen slike navn på verken pc, bil, hus eller hytte. 0 Siter
Gjest susss Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sikker? Du finner det hvis du høyreklikker på "Min datamaskin" og velger fliken "Datamaskinnavn". Hvis ikke den har et navn, synes jeg du skal døpe den. Jeg foreslår "Geir-Per". Gerd-Rigmor (med bindestrek) 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Gerd-Rigmor (med bindestrek) Nydelig! Akkurat min smak :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Har ingen slike navn på verken pc, bil, hus eller hytte. Sikker? Du finner det hvis du høyreklikker på "Min datamaskin" og velger fliken "Datamaskinnavn" Jeg trodde egentlig at alle PCer måtte ha et navn. I hvert fall hvis de er i et nettverk. 0 Siter
citoyen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mine heter Duck, Voodoobaby og Cherokee. Bonuspoeng til de som vet hvor navnene kommer fra. 0 Siter
Gjest Moby duck? Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mine heter Duck, Voodoobaby og Cherokee. Bonuspoeng til de som vet hvor navnene kommer fra. Den første er fra 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sikker? Du finner det hvis du høyreklikker på "Min datamaskin" og velger fliken "Datamaskinnavn" Jeg trodde egentlig at alle PCer måtte ha et navn. I hvert fall hvis de er i et nettverk. Fremgangsmåten din hjalp ikke, men gikk inn via via andre steder og fant et navn som bare er en lang rekke med tall og bokstaver! ;-) 0 Siter
citoyen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Den første er fra Hehe, nei. Alle navnene er fra samme sted. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mine heter Duck, Voodoobaby og Cherokee. Bonuspoeng til de som vet hvor navnene kommer fra. Noe med bil? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.