Gjest consert-blues Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hva gjør man da? Jeg satt på flyplassen og ventet spent på å få dra til oslo på konsert. Så fikk jeg en telefon fra en venn: konserten er avlyst. Så måtte jeg bare dra tilbake igjen, fly forbanna - bokstavelig talt. Jeg hadde jo bestilt og betalt for tur/retur billetter som jeg ikke fikk brukt. Er det mulig å klage til konsertarrangører om dette? Jeg synes at de som har bestilt billetter til slike arrangement skal få beskjed fortløpende når de blir kansellert. Det hadde stått på internett noen dager i forveien, men jeg hadde ikke sjekket det, visste ikke at det var nødvendig. (konsertbilletten får jeg jo refundert, men lurer på disse flybillettene) Hva synes dere? 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du kunne vel dratt til Oslo likevel? Avlyste du hele turen (altså dro hjem fra flyplassen) bare fordi konserten var avlyst? 0 Siter
Gjest synddet Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er fullt mulig å klage, men du får ikke igjen noe penger allikevel dessverre! 0 Siter
siddisen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, du får nok ikke flybillettene refundert, med mindre det er fullpris. Jeg har opplevd det samme, og det var ikke sjangs i havet. 0 Siter
Gjest concert-blues Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du kunne vel dratt til Oslo likevel? Avlyste du hele turen (altså dro hjem fra flyplassen) bare fordi konserten var avlyst? Det har ingen hensikt for meg å reise til oslo bare for å reise - så jeg dro bare hjem fra flyplassen. Hotellet ringte jeg, og de var snill nok til å la meg gå selv om det var over fristen for avbestilling da. 0 Siter
Gjest concert-blues Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, du får nok ikke flybillettene refundert, med mindre det er fullpris. Jeg har opplevd det samme, og det var ikke sjangs i havet. Ok, får bare ta det som en lærepenge til neste gang da..... ALLTID sjekk daglig på nettet før man skal på konsert, og ikke bestill flybilletter før samme dagen. Surt var det, men jeg overlever vel 0 Siter
Gjest concert-blues Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, du får nok ikke flybillettene refundert, med mindre det er fullpris. Jeg har opplevd det samme, og det var ikke sjangs i havet. Ok, får bare ta det som en lærepenge til neste gang da..... ALLTID sjekk daglig på nettet før man skal på konsert, og ikke bestill flybilletter før samme dagen. Surt var det, men jeg overlever vel 0 Siter
Gjest concert-blues Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er fullt mulig å klage, men du får ikke igjen noe penger allikevel dessverre! jaja:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.