kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det kan være fint om man har svart-hvitt storrutede sjakk mønster på gulvet, men det er dog lenge sia jeg har sett et svart dasslokk (gjentar meg selv...). Dolokkmoten er skiftende. En periode var det mye trelokk - vi hadde et på nittitallet. Så har det vært hvitt, hvitt og atter hvitt, men nå er minimalismen passé og det er "lov" med farger av alle slag, også på dolokkene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Turkis dasslokk er heftig ;o) *lol* Hakket værre med de mønstrete fisk-og havdolokkene i Nytt&Nyttig, da *hehe* Eksen har det tøffeste dasslokket jeg har sett! Det er helt nøytralt i grått (tror jeg), men det nytter ikke så smelle det igjen - det er nemlig en dempefunksjon på det slik at det siger sakte igjen de siste 5 cm.... ) Tøft! 0 Siter
Gjest Ask@Embla skifter ofte Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Dolokkmoten er skiftende. En periode var det mye trelokk - vi hadde et på nittitallet. Så har det vært hvitt, hvitt og atter hvitt, men nå er minimalismen passé og det er "lov" med farger av alle slag, også på dolokkene. Okej, jeg gir meg! ;p Men svart, er det virkelig moderne altså? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eksen har det tøffeste dasslokket jeg har sett! Det er helt nøytralt i grått (tror jeg), men det nytter ikke så smelle det igjen - det er nemlig en dempefunksjon på det slik at det siger sakte igjen de siste 5 cm.... ) Tøft! Ok, må stikke innom å prøve den dassen, da, for det høres kult ut ) Hør med han hvor han har kjøpt det. Burde hatt et sånt et i samlinga, ref høyere opp i tråden ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vi skifte dasshatt kvar vukku, vi. Røut eitt passe te klutvukku (ikkje mytji søl som visast), brunt deinn vukkua vi kanskje e litte laus i maggan, gult på solskinnsdåggå, lilla i adventstida, og lokk me pisma te fæst! *hikk* *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Med den svære ræva mi så varer de ikke lenge.... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 *LOL* Villa sikkert sprita opp tilværelsen, det der *hehe* 0 Siter
Gjest Ask@Embla skifter ofte Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Med den svære ræva mi så varer de ikke lenge.... Hehe.... ;D)) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Kåre og en eller annen hadde gjort noe på det. En gang i tida trodde mange soldater at kjønnssykdommer kunne smitte fra et dolokk. Herrejemini gutta, det er et helvetes sted å ta en dame? De trodde at dolokket og ikke dama var smittekilden? LOL 0 Siter
Gjest Ask@Embla skifter ofte Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Der datt du av. Hadet. Neida, men jeg synes det bare var en litt tørr..."vits"! Men for all del... 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 De trodde at dolokket og ikke dama var smittekilden? LOL Pøh. De håpet at legen skulle tro at de ikke stakk snabben i horer på strøket. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Okej, jeg gir meg! ;p Men svart, er det virkelig moderne altså? Jeg er ikke kvalifisert på dette området, men det er jo masse fargerike dolokk i butikkene nå, så jeg tror det ) Derimot kan smak og behag ikke diskuteres ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Neida, men jeg synes det bare var en litt tørr..."vits"! Men for all del... Jeg følger ingen regler. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Pøh. De håpet at legen skulle tro at de ikke stakk snabben i horer på strøket. Ok. Er formen bedre? ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg skifter stadig for festet går i stykker. Hele setet blir lealaust og slik kan jeg ikke ha det. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vi kjøpte hus med turkis dasslokk, så kjøpte vi et svart. Tror det er første gang jeg har kjøpt dolokk... Et hus med turkis dasslokk. Litt av et utseende! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eksen har det tøffeste dasslokket jeg har sett! Det er helt nøytralt i grått (tror jeg), men det nytter ikke så smelle det igjen - det er nemlig en dempefunksjon på det slik at det siger sakte igjen de siste 5 cm.... ) Tøft! Men lukker det seg av seg selv? 0 Siter
fresja Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har fortsatt det dolokket som var i huset da jeg kjøpte det. Antar det er det opprinnelige fra 1972. Vet ikke om jeg nå får tak i et som passer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.