Åsemor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vi pusset opp kjøkkenet i sommer, og et noen meter med gulvbelegg til overs. Det hadde passet veldig bra på toalettet, men lurer på hvordan reglene er for toalett-rom. Er det samme regler som for bad? Det gjelder altså et lite rom som kun inneholder et toalett. Kan vi ha kjøkken-gulvbelegg der? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Javisst. ) Det har vært det på do på alle de stedene jeg har bodd i alle fall. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Javisst. ) Det har vært det på do på alle de stedene jeg har bodd i alle fall. Ikke noe våtrommsnorm som gjelder? :D (Kanskje heller spørre hvordan får man med seg mannen på å pusse opp noe som egentlig ikke trenger oppussing, når det ene og alene går ut over hans arbeidsmengde...) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det tror jeg går helt fint. Kjenner noen som hadde laminat av alle ting, på do. Det er visst ikke samme krav til en do som til et bad. Men laminat på do ville ikke jeg tatt sjansen på altså! 0 Siter
lonelyP Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ikke noe våtrommsnorm som gjelder? :D (Kanskje heller spørre hvordan får man med seg mannen på å pusse opp noe som egentlig ikke trenger oppussing, når det ene og alene går ut over hans arbeidsmengde...) Heh... når jeg og moderen snakker oppussing sitter far og argumenterer veldig mot alle forslag. Han synes ikke noe er en god ide. Det er vel fordi han vet han blir sittende med arbeidet. 0 Siter
fargeklatten Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Så lenge det ikke er sluk i gulvet i rommet så gjelder ikke våtromsnormen. Hva som helst kan brukes på din do. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Så lenge det ikke er sluk i gulvet i rommet så gjelder ikke våtromsnormen. Hva som helst kan brukes på din do. Tusen takk. : D (Vil du komme og gjøre jobben for meg kanskje?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.