Gjest man on the m00n Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har hørt at flagget ikke kunne ha vært slik på månen, og at skyggene ikke kan stemme. Hva tror du? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er det da ingen tvil om! ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg tror det har vært folk på månen. Konspirasjonsteorier har jeg vondt for å ta på alvor. 0 Siter
Gjest hold opp, dumme eskapist Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg er ingeniør, og kan opplyse om at teknologien til en månelanding (med mennesker) har man hatt i flere tiår... 0 Siter
Gjest åff kårse Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Mange konspirajonsteorier, men ja det har vært folk på månen... 0 Siter
red Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei, det hele er filmet i Nevadaørkenen. Jorden er ikke rund heller, men flat. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei. Hele månelandinga var i regi av Stanley Kubrick. Det er noe alle vet. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg tror nok tusenvis av uavhengige vitenskapsfolk over helde verden hadde oppdaget det om det var teater. Ingen gidder prøve seg på det. F eks så ville filmene og bildene fra baskiden av månen avslørt alt ved sammenligning. Og vitenaskapsfolkene har fingransket dem i årtier. Noe ikke alle vet, er at månen dreier likt som jorda og viser oss på jorda samme side hele tida, så ingen har sett baksiden av månene før sonder og romfartøy ble sendt opp for å kikke bak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.