Gjest BareAnna Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hvor finner jeg boksershorts til menn med morsome motiv? Og stemmer det at boksershorts i silke er behagelig? Og hvordan i alle dager vet man vilken størrelse man kjøper? (til bror, nære kompiser) Tenker på julegaver jeg da... :=) 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Vet ikke alt, men silke er ikke behagelig, og størrelsen finner du ved å få livvidden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 De fleste menn jeg har snakket med sier at tettsittende boksere i bomull eller bomullsblanding er mest behagelig da de også gir litt støtte til godsakene. Poden på 8 har ikke behov for så mye støtte akkurat så han elsker sine "silkeboksere". ) Personlig synes jeg også tettsittende boksere er mest sexy... 0 Siter
Piraye Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 De der silkeboxerne var visstnok bare no dritt, "alt" hang og slang... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det er vel gjerne slik at de som er litt yngre liker silkeboksere, men at de som trenger mer støtte liker tettsittende. Jeg vet ikke om det finnes butikker som er "kjent" for stor utvalg, men alle butikker har noen morsomme/stilige. Jeg har iallfall kjøpt boxere på Cubus, H&M og Dressmann når jeg har kjøpt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.