Gjest macster Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg har nettopp lastet ned The Sims 2 for mac, men jeg får ikke spillet til å starte. Det kommer opp en feilmelding hvor det står: "The Sims 2 requires at least 1 MB of free disk space. Free up some space on your local disk and then re-launch The Sims 2." Hva menes med 'local disk'? Jeg har 57 GB ledig på harddisken. Hvorfor får jeg ikke startet det? Spesifikasjoner for MacBooken min: 2.0GHz Intel Core Duo 1.24 GB memory 60GB hard drive1 SuperDrive 0 Siter
Mañana Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Er du sikker på at du ikke har delt opp harddisken din i flere deler da? Det har jeg f.eks. Har en E:stasjon hvor jeg kun har installert de grunnleggende filer og en C: stasjon hvor jeg laster ned filmer, musikk og andre program til... Så det kan jo være at du ser på feil harddisk, og at den andre er full? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.