Gå til innhold

Amber har bursdag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

31

• mrxx

5

• hare1365380455

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Heldiggrisen uten Babe :-)

Tusen takk. ;-D

Klart jeg skjønte hvem det var, hehe.

*babe vinker*

;-)

Her hadde det nok blitt tur dersom det ikke hadde vært møkkavær ute...isteden har vi tent i peisen.

ikke så dumt det heller. *s*

En varm peis er sikkert helt ok det også ;-)

Annonse

Annonse

Gjest Gyda :o)

Amber - jeg hadde ikke tid eller anledning til å komme innom her i går, og fikk ikke gratulert deg med dagen på dagen *hulk* (jeg var bl.a. opptatt av å holde bursdagsselskap for mannen min som fylte for noen dagen siden ...)

Gratulerer, gratulerer, gratulerer med dagen i går! Jeg regner med at du hadde en KONGOdag (uten å ha lest nedover her ennå og sett om du skriver noe om det)!

Bursdagsklem fra

[quote name=Gyda :o)' timestamp='1162738331' post='3373892]

Amber - jeg hadde ikke tid eller anledning til å komme innom her i går, og fikk ikke gratulert deg med dagen på dagen *hulk* (jeg var bl.a. opptatt av å holde bursdagsselskap for mannen min som fylte for noen dagen siden ...)

Gratulerer, gratulerer, gratulerer med dagen i går! Jeg regner med at du hadde en KONGOdag (uten å ha lest nedover her ennå og sett om du skriver noe om det)!

Bursdagsklem fra

Takk skal du ha, Gyda. :-D

Gjør ingenting om det er dagen etter, jeg blir glad uansett jeg.

Hadde en kongo dag jeg ja, hehe.

Nå sitter jeg med ny laptop på fanget og ser på fotballkamp samtidig som jeg er på nett. det er stilig.

For øyeblikket leder Viking 1-0 over Brann, det er også kongo! *s*

Takk skal du ha, Gyda. :-D

Gjør ingenting om det er dagen etter, jeg blir glad uansett jeg.

Hadde en kongo dag jeg ja, hehe.

Nå sitter jeg med ny laptop på fanget og ser på fotballkamp samtidig som jeg er på nett. det er stilig.

For øyeblikket leder Viking 1-0 over Brann, det er også kongo! *s*

Jeg ville sagt 2-0

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...