Gå til innhold

Amber har bursdag!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

hehe tenkte meg det ja. ;-)

Da blir det litt kake og mye m.m. på deg når du kommer innom.

Det passer fint ikveld for eksempel. Jeg tar forventningsfullt imot med åpne .. eh .. armer.

hehe :-)

Oups, her kan det fort bli en liten interessekonflikt. Jeg så ikke at du også inviterte mrxx på overnattingsbesøk. jeg har bedt han komme og være dommer hos meg (og deretter droppe de andre kandidatene).

Men han klarer vel oss begge, tror du ikke?

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

31

• mrxx

5

• hare1365380455

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Oups, her kan det fort bli en liten interessekonflikt. Jeg så ikke at du også inviterte mrxx på overnattingsbesøk. jeg har bedt han komme og være dommer hos meg (og deretter droppe de andre kandidatene).

Men han klarer vel oss begge, tror du ikke?

Det var jeg ikke klar over. Hm, da får han være dommer først, og komme til meg etterpå da. :-)

Gjest Ulvinnen

Nå blir det litt problemer her, nå har jeg akkurat lovet meg bort til Ulvinnen. Men kvelden og natten er jo lang så...

Skal bare trene litt først, men det begynner jeg med om en halvtimes tid.......så jeg kommer i alle fall nydusjet også:-)

Lovet du deg bort til meg først, så fantastisk *stråler*

Men da er problemet løst. du kommer hit først, og så får amber komme i andre rekke :-)

Nå blir det litt problemer her, nå har jeg akkurat lovet meg bort til Ulvinnen. Men kvelden og natten er jo lang så...

Skal bare trene litt først, men det begynner jeg med om en halvtimes tid.......så jeg kommer i alle fall nydusjet også:-)

Kvelden og natten er lang ja. :-)

Jeg visste ikke om avtalen med Ulvinnen, så da kan du komme etterpå heller .:-)

Gjest Ulvinnen

Kvelden og natten er lang ja. :-)

Jeg visste ikke om avtalen med Ulvinnen, så da kan du komme etterpå heller .:-)

Kjære amber min, her ser jeg at vi tenkte helt likt.

Mrxx får først trene, så dusje, så kommer han til meg, og deretter til deg.

Dette blir det orden på.

Annonse

Hehe, ja jeg ble litt for ivrig ser jeg og da hagler skrivefeilene.

Du har vel ikke våknet ennå, men ligger der utslitt?

Det tok litt tid å våkne ja. *gjesp*

Men jeg våknet svært fornøyd, så det var verdt det. :-)

Jeg regner med at Ulvinnen var like fornøyd. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...