Gjest En som vet lite;) Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvor mye kan en regnskapsmedarbeider forvente å få i timelønn? Håper på svar:) 0 Siter
fresja Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det kommer nok an på hva du gjør! Er det rent rutinearbeid, eller jobber du selvstendig? Regnskapsarbeid har en tendens til å bli lønnet dårleg, sammenlignet med annet kontorarbeid. 0 Siter
Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold) 0 Siter
Gjest En som vet lite;) Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold) Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring? 0 Siter
Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvordan kan du arbeide som regnskapsmedarbeider uten utdanning? Bare litt nysgjerrig, i så fall fikk du vel mye opplæring? Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb. Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol. Kan være en bonus i enden om en viser seg frem på en måte som de liker, da er det ikke alltid at utdanningen teller. Men de med utdanning får selvsakt høyere lønn enn meg. 0 Siter
Gjest En som vet lite;) Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kom inn under utplassering, de trengte meg til litt enkle ting i begynnelsen, men det gikk bare på, jeg fikk vist meg frem, de var svært fornøyde og gav meg tilbud om fast jobb. Jeg har svært sansen for kontorarbeide, og er ryddig og nøye av meg, samt lærevillig, det hjelper Kan derfor anbefale alle å ta imot utplasseringer fra a-etat, kanskje prøve et eller annet vikariat ol. Kan være en bonus i enden om en viser seg frem på en måte som de liker, da er det ikke alltid at utdanningen teller. Men de med utdanning får selvsakt høyere lønn enn meg. Hvilken regnskapsprogram bruker dere, navision? 0 Siter
Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvilken regnskapsprogram bruker dere, navision? Nei, desverre. JW bruker vi. 0 Siter
Gjest En som vet lite;) Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Nei, desverre. JW bruker vi. Ok..takk for at du tok tid til å svare i hvertfall:) 0 Siter
Moraki Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jobber som regnskapsmedarbeider uten utdanning innen regnskap og tjener 275000.- i året. Blir ca 141.- pr. time. (østfold) Hvilken utdannelse har du? *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest tjener mindre på arb. innen utdanninga mi Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvilken utdannelse har du? *nysgjerrig* Innen helse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.