Gjest edda Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Hei,og tusen takk for svar på innlegg halsprøver. Du skriver at eg må prøve med saltvannsoppløsning etc. Det kom ikkje fram i midt innlegg at dette er en plage som eg har hatt i 2-3år og det er så plagsomt at eg ikkje mestrer jobben min slik som eg skal. Slik som eg føler at det er i mine luftveier. Tett i nesen,,propp-vatn i øre og som en klump i halsen.Det føles også som det er som en brenning/svie i heile systemet??Vond smak i munnen. Desse plagene kom etter at eg hadde vore veldig lenge forkjølet??? Det har vore prøvt med en kur på tre tabl.for bihulene(husker ikke navnet på desse) for ca.3mnd siden eller så venter eg på ct for halsen og lungene???? Skulla så gjerne blitt meg selv igjenn. Eg har også en del mage verk/kvalme? Har og til tider hatt ein kraftig hodepine som kjem av at eg blir tett i hals-nese?? (blir så dårlig at eg kaster opp,har prøvt migrene medisin,men den hjelper ikkje) Føler meg som en hypokonder , med alle desse plagene som ingen finner ut av!! Korleis kan eg få hjelp???? Hilsen en som skulla så gjerne blitt seg selv igjen. Takk for all hjelp!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25305-luftveisproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 KJære edda, Jeg synes at din historie er såpass komplisert at det ville vært uansvarlig av meg å begynne med rådgivning nå. Det du trenger er skikkelig undersøkelse av en som er god på infeksjoner og som tenker på muligens andre ting som kan forekomme hos deg, som gjør at du ikke grier å kvitte deg med infeksjonene. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/25305-luftveisproblemer/#findComment-105122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.