Gå til innhold

Jeg hadde en tankevekkende drøm i natt..

Anbefalte innlegg

Gjest -78 vestNorge

Hei!

Jeg velger å bruke et annet nick nå, men håper likevel på svar/innspill!

I natt drømte jeg at jeg overrasket av å bli tungekysset av en nær venninne av meg. Jeg lot som om jeg ble sjokka i drømmen, men likte det veeeldig godt egentlig. Det føltes riktig, og ga meg en fantastisk følelse!

Bråvåknet med en skrekkblandet fryd følelse, og klarte ikke å sove etterpå. Har tenkt på denne drømmen mye i dag, og har også truffet på venninnen min som "kysset meg i natt".

Hvorfor i all verden hadde jeg denne drømmen?

I tillegg vil jeg si at min venninne i gift, og er noen år eldre enn meg. Selv er jeg singel, men tiltrekkes kun (har jeg alltid trodd i allefall) av menn.

Denne venninnen min har vært en veldig god støtte for meg etter et meget tøft år.

Hva er det som skjer med meg nå?? Hvorfor hadde jeg denne drømmen tror du? Skal jeg ikke tenke mer på det, men bare ta det som en helt vanlig drøm?

Fortsetter under...

Gjest -78 vestNorge

Drømmer skal behandles som det de er: Drømmer. I drøm rotes alt sammen inn i den samme suppa. Det har ingenting med virkelighet eller fornuft å gjøre.

Mange mener jo at drømmer betyr noe.

Det skal også nevnes at jeg har STERKE følelser for min venninne, men det får da være måte på..?

Gjest Psyk av alt

Drømmer skal behandles som det de er: Drømmer. I drøm rotes alt sammen inn i den samme suppa. Det har ingenting med virkelighet eller fornuft å gjøre.

Oj, det var litt av et svar. Jeg går i terapi 2 gng i uken, gjort det i to år. Hos min psykolog betyr drømmene svært mye!!

At det er et sammensurium av alt mulig....jaja. Stemmer ihvertfall ikke for meg. Og ikke for psykologen min heller.

Men så er hun, psykologen også MEGET skeptisk til psykiatri.

Annonse

Gjest -78 vestNorge

en drøm er en drøm:)

men som du sier så har du sterke følelser for henne..

kanskje du må finne ut hva slags FØLELSER du har..

lykke til

Følelsene mine for henne ja.. Eh..

Hun representer en utrolig trygghet, vil være med henne hele tiden - hvis jeg hadde kunnet.. Hadde gått i døden for henne!

Vet ikke hva jeg skal si, hadde drømmen ikke betydd noe, så hadde jeg kanskje ikke brukt så mye tid å tenke på den? Vet ikke - er forvirret pga dette!

Gjest -78 vestNorge

Oj, det var litt av et svar. Jeg går i terapi 2 gng i uken, gjort det i to år. Hos min psykolog betyr drømmene svært mye!!

At det er et sammensurium av alt mulig....jaja. Stemmer ihvertfall ikke for meg. Og ikke for psykologen min heller.

Hvordan hadde du og din psykolog tolket min drøm da?

Se også mitt svar til sakosekk for mer info..

Hun er vel skepisk til medisinering også da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...