Gå til innhold

Ikke fått i meg mat på fire dager,utmattet,hva kan jeg spise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om du er blitt bra til nåm men...

Noe som er fint å drikke i slike situasjoner er følgende: Ha en mugge med kaldt vann, press lime eller sitron oppi, ha litt sukker og en tskje salt i!

Spise i slike situasjoner? uansett hva som måtte friste?!

Er det intet som frister, så spis noe som er lett fordøyelig :o)som ikke re for tungt i magen. Hva med salat?Frukt og grønnsaker?

God bedring! føler med deg!!

Mvh

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til Me Jane

Forsøk med mye drikke, gjerne sukkerholdig- evt også inneholdende salter og elektrolytter, som feks farris. Iskrem og "lett" kost som lyst kjøtt, kylling og enkelte fisketyper kan forsøkes. Evt joghurt ol.

Vet ikke om du er blitt bra til nåm men...

Noe som er fint å drikke i slike situasjoner er følgende: Ha en mugge med kaldt vann, press lime eller sitron oppi, ha litt sukker og en tskje salt i!

Spise i slike situasjoner? uansett hva som måtte friste?!

Er det intet som frister, så spis noe som er lett fordøyelig :o)som ikke re for tungt i magen. Hva med salat?Frukt og grønnsaker?

God bedring! føler med deg!!

Mvh

Jeg har akkurat vært gjennom det samme som deg.Jeg har så å si ikke spist på 14 dager.Og mistet 5 kg.Blåbærsaft er tingen.Det er bra for magen og fint når du er kvalm.Kjøp ekte blåbærsaft.Gog bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...