Gjest Me Jane Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Jeg har influensa og er kjempekvalm. Finnes det noe som er lettere å holde nede i magen enn andre ting?Er helt utmattet og skal ta meg av tre små barn som også er syke. 0 Siter
Tenkende Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Vet ikke om du er blitt bra til nåm men... Noe som er fint å drikke i slike situasjoner er følgende: Ha en mugge med kaldt vann, press lime eller sitron oppi, ha litt sukker og en tskje salt i! Spise i slike situasjoner? uansett hva som måtte friste?! Er det intet som frister, så spis noe som er lett fordøyelig )som ikke re for tungt i magen. Hva med salat?Frukt og grønnsaker? God bedring! føler med deg!! Mvh 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Til Me Jane Forsøk med mye drikke, gjerne sukkerholdig- evt også inneholdende salter og elektrolytter, som feks farris. Iskrem og "lett" kost som lyst kjøtt, kylling og enkelte fisketyper kan forsøkes. Evt joghurt ol. 0 Siter
Gjest Mam Skrevet 20. april 2001 Skrevet 20. april 2001 Vet ikke om du er blitt bra til nåm men... Noe som er fint å drikke i slike situasjoner er følgende: Ha en mugge med kaldt vann, press lime eller sitron oppi, ha litt sukker og en tskje salt i! Spise i slike situasjoner? uansett hva som måtte friste?! Er det intet som frister, så spis noe som er lett fordøyelig )som ikke re for tungt i magen. Hva med salat?Frukt og grønnsaker? God bedring! føler med deg!! Mvh Jeg har akkurat vært gjennom det samme som deg.Jeg har så å si ikke spist på 14 dager.Og mistet 5 kg.Blåbærsaft er tingen.Det er bra for magen og fint når du er kvalm.Kjøp ekte blåbærsaft.Gog bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.