sono1365381038 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei Som 15 åring(for 32 år siden)måtte jeg fjerne milten grunnet en ulykke.Da jeg var yngre var det ikke så mange problemer, men nå føler jeg at så fort jeg får en infeksjon eller forkjølelse blir jeg veldig syk og det vedvarer i ukesvis. Jeg fikk aldri noen vaksiner før jeg var over 30. Da fortalte en lage at jeg skulle vaksineres mot lungebetennelse, hjernehinnebetennelse etter behvo og årlig for influensa. Dette følges opp. I fjor måtte en jeg kjenner fjerne milten etter en bilulykke. Han ble fortalt at han skulle få et preparat årlig eller annet hvert år for å styrke imunforsvarer så han ikke ble så syk hvis han fikk en infeksjon. Stemmer det at det finnes noe slikt? Hvis noen kan gi tips om hvordan man kan forebygge imunforsvaret slik at man ikke går ned for full telling i tre uker for en vanlig forkjølelse så sier jeg takk! 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har videresendt spørsmålet ditt til infeksjonsmedisiner Degree. Derfor kan det ta litt lenger tid før du får svar.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.