Gå til innhold

Epilator, erfaring


Gjest ny kjøper

Anbefalte innlegg

Gjest ny kjøper

Jeg har tenkt å kjøpe epilator, er det sant at de kan føre til permanet hårtap?

Er så lei av å vokse annsiktet og bena så det ville vært fint.

Hvilke merker anbefaler dere, noen som er missfornøyd med den de har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt nysgjerrig. Hva er en epilator? Jeg har nemlig lett lenge etter en permanent måte å fjerne hår.....

Det er et torturapparat som napper ut hår for hår der man eventuelt skulle ønske å påføre seg selv store smerter og sår hud. Ikke permanent. Mer som voksing i slow motion.

Silk-épil er den mest kjente.

*skrekk og gru*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at kun noen av hårene rives ut m roten, mens de fleste blir stående igjen som pigger.Resultatet ble som en meget smertefull barbering...og jeg kan på ingen måte si et håtveksten avtok. I ettertid har jeg imidlertig kjøpt et preparat som heter Kalo. Det fåes som spray eller krem. Skal masseres inn i huden etter voksing. Har brukt det v flere anledninger, og synes hårveksten har blitt mye mer sporadisk. Den er ikke helt borte, men mindre, og hårene blir lysere og tynnere.

Hilsen jelly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et torturapparat som napper ut hår for hår der man eventuelt skulle ønske å påføre seg selv store smerter og sår hud. Ikke permanent. Mer som voksing i slow motion.

Silk-épil er den mest kjente.

*skrekk og gru*

Det var det jeg trodde. Leste jo bar at dette skulle være permanent i innlegget, og det er det IKKE.

Men jeg bruker det noen ganger mellom voksing da det bare har grodd ut noen hår. Da er det kjapt, og ikke så forferdelig vondt:-) Og definitivt mindre søl enn voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...