miilo Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hei, jeg er en gutt på 19, som er plaget av utslett på penis. Dvs, en liten stund etter samleie blir penis litt hoven, får små røde prikker på penishodet, og blir litt sår over hodet og øverste del av roten. Det blir også flass, eller hvertfall et hvitt belegg som kan gnikkes av. Det går over etter 1-3 dager, uavhengig av vasking/dusj. Nå har kjæresten min også blitt litt sår etterpå, og jeg skjønner ikke hva dette kan være. Siden dette er min andre partner, og min tidligere partner hadde sjekket seg og var sykdomsfri, så håper og tror jeg at det ikke er tilfelle her. Håper det er en enkel løsning på dette! 0 Siter
Gjest Mor til Oliver Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 For meg høres det kanskje ut som du har en soppinfeksjon.Dette er ikke noe farlig, men kan enkelt behandles med Canesten krem.Kjæresten din bør også ta en behandling hvis det er tilfelle at det er en soppinfeksjon 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Beskrivelsen din peker i retning av infeksjon. Den kanskje hyppigste årsaken til slike symptomer er sannsynligvis soppen Candida. Jeg kunne tenke meg å anbefale at du og NB! din partner forsøkel med en antisopp-krem f. eks. Canesten. Den kan kjøpes i apoteket. SAmøres på et par-tre ganger om dagen i 5-7 dager. Kanskje det hjelper. Hvis ikke bør du få undersøt, med prøvetaking. Det er viktig at dere begge blir behandlet samtidig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.