Gå til innhold

aldri bra etter høy feber

Anbefalte innlegg

Hei.

Ca 5 år tilbake ble jeg liggende med 40-41 i feber i ca 8-9 dager. Jeg fikk mange penselinkurer i to tre måneder

etterpå, forde legen ikke visste hva som feilte meg.

Etter att jeg hadde denne høye feberen så har jeg ikke følt meg frisk siden, og nå er det altså ca 5 år siden.

Jeg hadde veldig høye leverprøver mange måneder etterpå, pluss att jeg fikk problemer med lavt stoffskifte og går nå på Tyroxin.

Problemet mitt er att jeg føler meg 10 - 15 år eldre etter dette, kroppen er stiv å støl når jeg står opp, og det tar ca 1-2 timer til jeg har godt meg til. Våkner tidlig på morgenen ved 4-5 tiden med spessielt verking i

i nedre del av ryggen, jeg sover meget dårlig om natten

forde jeg våkner og har vondt i kroppen.

dette sliter utrolig på meg og skulle ønske jeg visste hva det kan være.

Vennlig Hilsen Mann 38 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25330-aldri-bra-etter-h%C3%B8y-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til hiac

Her er det ikke lett å gi et konsist svar. Jeg kan umiddelbart ikke se noen direkte årsak til at en infeksjon- dog alvorlig- skulle gi problemer så lang tid i etterkant. Jeg vet dog intet om hva slags type infeksjon dette var, men du beskriver problemer i leversystemet og skjoldbruskkjertel i etterkant.

Mitt beste råd er at du diskuterer hele situasjonen med legen din, og at eventuelle nødvendige tiltak blir tatt derfra.

Til hiac

Her er det ikke lett å gi et konsist svar. Jeg kan umiddelbart ikke se noen direkte årsak til at en infeksjon- dog alvorlig- skulle gi problemer så lang tid i etterkant. Jeg vet dog intet om hva slags type infeksjon dette var, men du beskriver problemer i leversystemet og skjoldbruskkjertel i etterkant.

Mitt beste råd er at du diskuterer hele situasjonen med legen din, og at eventuelle nødvendige tiltak blir tatt derfra.

De plagene mannen skriver at han har,er jo mange av plagene som følger med stoffskifteproblemene.Som da helt sikkert ikke er godt nok behandlet.Detr er typisk et legesvar,overlat problemet til andre.Løs ikke problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...