inkink Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 hei, nå er tiden inne for den årlige blodprøve sjekken hos fastlegen. Bruker nå 2,5mg zyprexa. Vil det påvirke blodprøve resultater?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Sannsynligvis gir det ingen påvirkning. 0 Siter
inkink Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Sannsynligvis gir det ingen påvirkning. Hei igjen, vet ikke om du ser dette innlegget når det blir så langt nede i trådlisten. Men håper det! Du skrev at blodprøvene sannsynligvis ville bli normale, så jeg forstod det slik at det kunne kanskje påvirke noe. Er det stoffskiftet?, leverprøver? blodsukker eller hva? Kan du være så snill å si hva de kan påvirke?? Fastlegen min vet lite om zypreza, så er redd hun ikke kan svare meg om det kommer av zyprexa eller annet hvis noen skulle ha endret seg siden sist. Disse blodprøvene er liksom min årlige "friskmelding". Jeg har i mange år slitt med helseangst, så det betyr mye for meg at de er i orden, eller at jeg vet hvorfor de ikke er det. Håper på svar NHD! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.