mann20år Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Har hatt hudirritasjoner i veldig mange år nå, har likevel aldri hatt et problem med det siden det ikke har hatt et stort omfang. begynnte i 10 årsalderen med lett eksem på øyelokket, funket bra med hydrokortison, men kom alltid tilbake. senere forsvant det av seg selv(3-4 år) men imellom tiden hadde jeg fått et lignende utslett på overgangen fra mage-penis. dette var lite, forsvant og med hydrokortison, men kom og tilbake hver gang jeg ikke brukte det...nå (6-7 år senere) sliter jeg med et nytt problem i tillegg, i militæret fikk jeg utslett på innsiden av ene låret(ca 1 år siden), virker litt som sopp utifra beskrivelser jeg har fått her hydrokortison har nå mer eller mindre 100% mistet sin effekt...har prøvd zonase, og krem med zink og vanlig fuktighetskrem, ingenting funker! fikk og apolar av en militærlege men funket ganske dårlig dette og. nå har utslettet spredd seg fra innsiden av venstre lår opp til overgangen mage-penis og på begge innsider av rompa...hva kan dette være? hva skal dette behandles med? noe som hjelper permanent i motsetning til hydrokortison. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.