Gjest not this time Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har to spørsmål. 1. Jeg vet andre har skrevet et innlegg her om tykk utflod, men ikke sopp. Spørsmålet er, typen klager over at det smaker surt av meg, gjør det det hos dere andre også som sliter med tykk utflod? Jeg har akkurat testet for sopp hos legen, men har ikke. Er helt ren for sykdommer. 2. Er det farlig for meg hvis typen min får utløsning inni meg ved analt samleie? evt ved flere ganger iløpet av en uke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ereksjonen ([email protected]) Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Spørsmål 1 kjenner jeg ikke til... Spørsmål 2 Er du sikker på at du vil bli slapp i rumpa? Det er stort sett eneste "faren" dersom han er sykdomsfri... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tutmegbak Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1. Det skal smake litt syrlig av jenters kjønn. Lukter det annerledes enn vanlig? Klør det? Vondt når du tisser? Andre ting som er uvanlig for deg? I så fall snakk med legen, hvis ikke er det nok normalt for deg å smake litt ekstra surt. 2. Min partner har kommet i meg analt og vi har ikke hatt noe problemer med det. Men det anbefales at man bruker kondom pga SOS smitter lettere analt pga lett for å få rifter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1. Aner ikke. 2. Nei. Men så vidt jeg har lest kan sæd fungere som klyster. Ville nok anbefalt typen din å trekke seg ut før orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not this time Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1. Aner ikke. 2. Nei. Men så vidt jeg har lest kan sæd fungere som klyster. Ville nok anbefalt typen din å trekke seg ut før orgasme. Kjempe tusen takk for svar. Takker også til tutmegbak (he he bra nick) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppsi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Svarer bare på spm 1 i og med at spm nr 2 allerede er besvart.. Vasker du underlivet med såpe? Innbiller meg å ha hørt at det kan forårsake litt "ulumskheter" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not this time Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Svarer bare på spm 1 i og med at spm nr 2 allerede er besvart.. Vasker du underlivet med såpe? Innbiller meg å ha hørt at det kan forårsake litt "ulumskheter" Ja jeg bruker laktacyd (blå) og dusjer med en gang etter sex. Som jeg skrev så har jeg vært hos gynokologen og tatt bakterielle tester og var helt fri for alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.