Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Gjest Prøve å bestille noe

Anbefalte innlegg

Når man først har bestil en gang, pleier man å få reklame fra disse butikkene i postkassa? Litt dumt når det ikke er min postkasse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Jeg har aldri fått reklame i postkassa etter at jeg har bestilt noe.

Har bestilt flere ganger, fra ulike plasser. Har aldri kommet noe reklame etterpå.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt flere ganger, fra ulike plasser. Har aldri kommet noe reklame etterpå.

Takk for svar :) Da får jeg ta sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bestilte fra en utenlansk (Orion.com) og får reklame hver mnd. Men de norsk baserte sender nok ikke reklame. Uansett er reklamen innpakket i nøytral konvolutt, så der er ikke så farlig reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bestilte fra en utenlansk (Orion.com) og får reklame hver mnd. Men de norsk baserte sender nok ikke reklame. Uansett er reklamen innpakket i nøytral konvolutt, så der er ikke så farlig reklame

Hver mnd?? Passe på å bestille fra Norge hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kano-Pelle

Hei!

Fikk også fra Orion. Uten forvarsel. Litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heldiggrisen uten Babe

Ikke fra leverandøren av sexy utstyr i lær en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre...der har jeg visst gått glipp av noe. *sukk*

Kanskje du kan sende meg en katalog isteden, med diverse sexy klær i skinn og lær? Du har jo greie på dette her.

Siden leverandørene ikke har skjønt sitt eget beste, mener jeg.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg bare henger meg på amber her:

Jeg vil også ha katalog over sexy klær i skinn og lær! Og jeg håper den inneholder mange flotte mannlige modeller, så jeg får litt å nyte når jeg har valgt ut klær til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare henger meg på amber her:

Jeg vil også ha katalog over sexy klær i skinn og lær! Og jeg håper den inneholder mange flotte mannlige modeller, så jeg får litt å nyte når jeg har valgt ut klær til meg selv.

Bra forslag, Ulvinnen.

Vi vil ha en katalog med sexy mannlige modeller. kanskje katalogen kan bli en spesialutgave? Med utvalgte modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Bra forslag, Ulvinnen.

Vi vil ha en katalog med sexy mannlige modeller. kanskje katalogen kan bli en spesialutgave? Med utvalgte modeller?

Å, ja! Fantastisk ide'! Og vi skal selvsagt plukke ut modellene.

Vi må selvsagt ha med Sawyer...

Og noen flere godiser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, ja! Fantastisk ide'! Og vi skal selvsagt plukke ut modellene.

Vi må selvsagt ha med Sawyer...

Og noen flere godiser :-)

Jeg vil ha med Trond Espen Seim. ;-)

Hva med Conradi? Han har jo vært i litt hardt vær, men han er vel fortsatt kandidat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hva med Conradi? Han har jo vært i litt hardt vær, men han er vel fortsatt kandidat?

Conradi har falt nedover på lista mi. Men han er fortsatt en flott mann, så han skal få lov til å bli med.

Jeg er ikke så glad i Seim som deg, men han er ikke akkurat stygg, så jeg titter gjerne på han i noe sexy!

Han programlederen i 71 grader nord må også med. Hva heter han igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg holdt akkurat på å bryte inn i kommunikasjonen deres og lansere Trond, men jeg kom for sent til det, gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Conradi har falt nedover på lista mi. Men han er fortsatt en flott mann, så han skal få lov til å bli med.

Jeg er ikke så glad i Seim som deg, men han er ikke akkurat stygg, så jeg titter gjerne på han i noe sexy!

Bent Stiansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Han må være med. Helt klart. Han heter Tom Stiansen.

Hva tror du om et par av mannfolka her på dol? Tror du mrxx og McLoud kan overtales til å stille som modeller i katalogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...