Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Anbefalte innlegg

Par og damer er en slevfølgelighet. Jeg kunne også tenkt meg et med der jeg er sammen med deg og heldiggrisen med Babes også.

Dere skal slippe å ha kontakt med hverandre, bare jeg får klå ;-)

Jeg er klar til å bli klådd på....alltid klar:-)

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Altså, avklederen på de kvinnelige modellene altså.....

"Altså, avklederen på de kvinnelige modellene altså....."

Jeg ser også for meg at du er langt flinkere til å kle av kvinner enn på.

Du må gjerne praktisere litt avkledning nå med det samme :-)

*Stiller meg opp og venter*

http://wirbelwebber.wordpress.com/files/2006/05/hotpants.jpg

Her er jeg, avklederen/ påklederen din, klar til action!

;)

Gjest Ulvinnen

http://wirbelwebber.wordpress.com/files/2006/05/hotpants.jpg

Her er jeg, avklederen/ påklederen din, klar til action!

;)

Beklager, men stillingen er alt besatt. Vi takker for søknaden din, og håper at du vil vise din interesse ved evnetulle senere utlysninger.

Beklager, men stillingen er alt besatt. Vi takker for søknaden din, og håper at du vil vise din interesse ved evnetulle senere utlysninger.

Takk! Du reddet dagen min! Nå vet jeg at jeg virkelig er attraktiv. Si fra nårsomhelst og hvorsomhelst, jeg er ready på sekunder for deg. Har hørt så mye godt om deg.

Annonse

Selvsagt:-).....

Det er jeg svært glad for å høre. :-)

Jeg ser at du mer enn gjerne stiller på par- og gruppebilder. Det gjør jo at katalogen vil nå nye høyder, - jeg er nå ferdig stylet og påkledd (det lille som var å kle på), så det er bare å gå igang.

Når bildene er tatt ser jeg fram til å bli kledd av - det var du som skulle være avkleder, ikke sant?

*smile forventningsfullt*

Du har helt rett, jeg er mye flinkere å kle av jentene enn å kle på dem. Når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om jeg noen gang har kledd på ei jente, hmmm.......tror ikke det gitt.

Det er jeg svært glad for å høre. :-)

Jeg ser at du mer enn gjerne stiller på par- og gruppebilder. Det gjør jo at katalogen vil nå nye høyder, - jeg er nå ferdig stylet og påkledd (det lille som var å kle på), så det er bare å gå igang.

Når bildene er tatt ser jeg fram til å bli kledd av - det var du som skulle være avkleder, ikke sant?

*smile forventningsfullt*

På grupppebildene er det viktig å sitte, eller ligge kanskje, tett sammen.

Ikke noe er bedre enn jenter som er klar for å kles av *mrxx er klar*

Gjest Ulvinnen

Du har helt rett, jeg er mye flinkere å kle av jentene enn å kle på dem. Når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om jeg noen gang har kledd på ei jente, hmmm.......tror ikke det gitt.

Da vet jeg hvilke tjenester det går an å be deg om, og hvilke som er best å utføre selv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...