Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Anbefalte innlegg

Åja! Han må være med. Helt klart. Han heter Tom Stiansen.

Hva tror du om et par av mannfolka her på dol? Tror du mrxx og McLoud kan overtales til å stille som modeller i katalogen?

:-)

Tom, var det. Sorry - jeg må visst bare trekke meg fra denne samtalen. Hehe.

Bent er jo en heelt annen.

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Åja! Han må være med. Helt klart. Han heter Tom Stiansen.

Hva tror du om et par av mannfolka her på dol? Tror du mrxx og McLoud kan overtales til å stille som modeller i katalogen?

:-)

Jeg vet ikke om vi får dem med, men det hadde vært helt topp! Jeg er sikker på at begge kler sort lær! *Drømme*

Og så vil jeg ha med Hugh Grant, selv om han ikke står så høyt i kurs hos deg.

Annonse

Jeg vet ikke om vi får dem med, men det hadde vært helt topp! Jeg er sikker på at begge kler sort lær! *Drømme*

Hugh Grant?

Han står ikke så høyt hos meg nei. Men siden jeg får ha med Seim, så kan du få Grant.

De andre to får vi be pent, eller friste med fordeler hvis de stiller opp. .-)

Gjest Ulvinnen

Hugh Grant?

Han står ikke så høyt hos meg nei. Men siden jeg får ha med Seim, så kan du få Grant.

De andre to får vi be pent, eller friste med fordeler hvis de stiller opp. .-)

"De andre to får vi be pent, eller friste med fordeler hvis de stiller opp. .-) "

LOL! Du er dristig i dag, men jeg er med på alt ;-)

Kanskje vi kan spørre Heldiggrisen uten babe også.

Han kan nok være en bra kandidat, tror du ikke?

Han vet jo mye om dette her ser det ut for.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Kanskje vi kan spørre Heldiggrisen uten babe også.

Han kan nok være en bra kandidat, tror du ikke?

Han vet jo mye om dette her ser det ut for.

Heldiggrisen tror jeg garantert stiller :-)

Noe sier meg at han er lettere å få med enn McLoud (sorry om jeg tar feil, McLoud), så da kan mrxx og heldiggrisen representere dolgutta.

Heldiggrisen tror jeg garantert stiller :-)

Noe sier meg at han er lettere å få med enn McLoud (sorry om jeg tar feil, McLoud), så da kan mrxx og heldiggrisen representere dolgutta.

Ja, det stemmer at McLoud ikke er så lett å få med.

Mrxx tror jeg nok vil være med, han er jo mann med stor M som han skrev, og han har kropp til det, hehe.

Og siden Heldiggrisen uten babe allerede har vært frampå med katalogsnakk, så har jeg et visst håp om at han kanskje vil stille.

Så lenge vi ender opp med riktig mann, så spiller det ingen rolle.

Kom gjerne med flere forslag.

Vel - jeg har en ekstrem hang up på den litt yngre utgaven av Bjørn Skagestad (skuespiller), men han begynner dessverre å dra litt på åra nå (men det merkes først og fremst på bilder - den "levende" karismaen har han fullt i behold) ...

Hva er det dere har fått med dere som jeg har gått glipp av?

Men dere vil vel ikke ha med meg i kampen også...

Det vi ser er råhet, barskhet, og masse råsexy utstråling. Og et "er du klar, for nå skal jeg faen meg ta deg hardt-blikk", hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...