Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Det vi ser er råhet, barskhet, og masse råsexy utstråling. Og et "er du klar, for nå skal jeg faen meg ta deg hardt-blikk", hehe.

*gulp* Det hørtes veldig sexy ut, gitt. Spørs om jeg ikke må gi ham en ny sjangse.

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Ja, det stemmer at McLoud ikke er så lett å få med.

Mrxx tror jeg nok vil være med, han er jo mann med stor M som han skrev, og han har kropp til det, hehe.

Og siden Heldiggrisen uten babe allerede har vært frampå med katalogsnakk, så har jeg et visst håp om at han kanskje vil stille.

Ja, at mrxx har kropp til å være sexy modell, det vet vi jo :-D

Jeg har store forhåpninger til heldiggrisen også, men han har jeg ikke sett. Etter kommentarene hans å dømme, så har han potensial ;-)

Vel - jeg har en ekstrem hang up på den litt yngre utgaven av Bjørn Skagestad (skuespiller), men han begynner dessverre å dra litt på åra nå (men det merkes først og fremst på bilder - den "levende" karismaen har han fullt i behold) ...

Bjørn til venstre.

http://www.nrk.no/img/395359.jpeg

Annonse

Ja, at mrxx har kropp til å være sexy modell, det vet vi jo :-D

Jeg har store forhåpninger til heldiggrisen også, men han har jeg ikke sett. Etter kommentarene hans å dømme, så har han potensial ;-)

Potensiale er bra.

Jeg vet ikke så mye om Heldiggrisen uten babe, men jeg har forhåpninger ja. :-)

Mrxx er bankers, han har flott kropp, det er det ingen tvil om.

Gjest Ulvinnen

Potensiale er bra.

Jeg vet ikke så mye om Heldiggrisen uten babe, men jeg har forhåpninger ja. :-)

Mrxx er bankers, han har flott kropp, det er det ingen tvil om.

Jeg har en kandidat til: Kyrre Haugen Sydness.

Syns ikke han er så heldig på dette bildet, men han er en utrolig sexy kjekkas.

Jeg har sett han i rollen som onkelen til Hamlet... Yummi!

http://www.oslonye.no/om_teatret/skuespillere/6510.html

Annonse

Gjest Ulvinnen

Vel - jeg har en ekstrem hang up på den litt yngre utgaven av Bjørn Skagestad (skuespiller), men han begynner dessverre å dra litt på åra nå (men det merkes først og fremst på bilder - den "levende" karismaen har han fullt i behold) ...

Når det synes på bilder, så spørs det om han egner seg i katalogen. Men vi kan vel forynge han litt, til formålet?

Gjest Ulvinnen

Og på meg! Du har sett ham live, eller?

Nei, jeg har ikke det. Bare på bilder fra google.

Men sjekk linken min om Kyrre Haugen Sydness. Han er ikke så bra på det bildet. Men han har jeg sett Live. Gjett om han høynet teateropplevelsen min av Hamlet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...