Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kandidat til: Kyrre Haugen Sydness.

Syns ikke han er så heldig på dette bildet, men han er en utrolig sexy kjekkas.

Jeg har sett han i rollen som onkelen til Hamlet... Yummi!

http://www.oslonye.no/om_teatret/skuespillere/6510.html

Han er med. Bra kar det der. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Nei, jeg har ikke det. Bare på bilder fra google.

Men sjekk linken min om Kyrre Haugen Sydness. Han er ikke så bra på det bildet. Men han har jeg sett Live. Gjett om han høynet teateropplevelsen min av Hamlet!

Ja, jeg så bildet og tenkte tja - men det er nok litt det samme med Trond Espen Seim (og Bjørn Skagestad for den del) - helheten må oppleves.

Stemmen og det intense blikket til Trond er heelt til å dåne av. Jeg garanterer at du blir solgt!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg så bildet og tenkte tja - men det er nok litt det samme med Trond Espen Seim (og Bjørn Skagestad for den del) - helheten må oppleves.

Stemmen og det intense blikket til Trond er heelt til å dåne av. Jeg garanterer at du blir solgt!

Vi får prøve å få tak i noen billetter og se på Trond og Kyrre sammen. Jeg tror det er bedre å ta med meg deg enn mannen min ;-)

Gjest Ulvinnen

Bjørn til venstre.

http://www.nrk.no/img/395359.jpeg

Njei... Enig med amber, han der er ikke min type. Men siden du også skal ha et ekseplar av katalogen, så tar vi ham med. Vi må jo sørge for at alle blir godt fornøyde.

Annonse

Njei... Enig med amber, han der er ikke min type. Men siden du også skal ha et ekseplar av katalogen, så tar vi ham med. Vi må jo sørge for at alle blir godt fornøyde.

Takk. Det er godt å bli tatt hensyn til når man har særinteresser. Men det jo for så vidt bare en fordel også, når alt kommer til stykket. :-)

"Stemmen og det intense blikket til Trond er heelt til å dåne av"

Enig! Det er magisk. *s*

Gjest Ulvinnen

Takk. Det er godt å bli tatt hensyn til når man har særinteresser. Men det jo for så vidt bare en fordel også, når alt kommer til stykket. :-)

Fordel med særinteresser, mener du? Ja, da får du ham jo for deg selv, med mindre han faller i smak hos Hare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...