Gå til innhold

Bestilling av sexleketøy fra div.nettbutikker

Anbefalte innlegg

Ok, alle får komme med sine favoritter. Han var ikke så dum han, så han får bli med. :-)

Fortsetter under...

• Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

57

• hare1365380455

33

• mrxx

18

• Gyda

18

Mest aktive i denne tråden

Annonse

hare1365380455

Det visste jeg såklart. det var den jeg siktet til. ;-)

Bør jeg fotograferes bakpå, eller lent mot den?

Så ville det vel bli ekstra hot dersom vi poserte sammen, ikke sant?

;-)

"Ja takk begge deler" passer nok der.

Gjest Heldiggrisen uten Babe

Det visste jeg såklart. det var den jeg siktet til. ;-)

Bør jeg fotograferes bakpå, eller lent mot den?

Så ville det vel bli ekstra hot dersom vi poserte sammen, ikke sant?

;-)

Jeg tror faktisk at vi skal la det være rom for alle de nevnte variantene.

Dette *må* jo bare bli ekstremt estetisk og ikke så rent lite pirrende heller.

Gjest Ulvinnen

*glise*

Da stiller jeg opp, hehe.

Og kjenner jeg Ulvinnen rett, så stiller nok hun også. :-)

Klart jeg stiller :-) Såpass sporty er jeg. Dessuten er jeg så lite beskjeden at jeg vet at jeg gjør meg godt forann kamera også.

Gjest Ulvinnen

Du tror ikke det kanskje kan bli kjedelig å stå *bak* kameraet da?

Jeg følger oppfordringen til amber og stiller som modell også. Så nå blir det fart i sakene! Jeg vil selvsagt posere sammen med deg på den rå mc'en :-)

Et bilde der amber er med, blir også bra. F,eks der vi ale tre sitter sammen på sykkelen, og du er i midten?

Gjest Ulvinnen

En bra variant må bli der du er omkranset av Babe og meg, eller hva?

Annonse

Enig. :-D

Og pirrende er det jo meningen at det skal være.

Kan nesten ikke vente med å komme igang med fotoseansen - hva om vi starter allerede imorgen? Kanskje du har et passende lokale hjemme hos deg? Noe sier meg at det er gode muligheter der. *s*

Jeg tror vi kommer til å selge mye av disse katalogene!

Klart jeg stiller :-) Såpass sporty er jeg. Dessuten er jeg så lite beskjeden at jeg vet at jeg gjør meg godt forann kamera også.

Man kommer ingen vei med å være beskjeden.

Vi vet godt at vi er gode på posering. :-)

Så nå er det bare å gå igang! Blir stilig å posere sammen med disse sexy mannfolka. *s*

Kan vi ha håndjern som rekvisitt også, tror du?

En bra variant må bli der du er omkranset av Babe og meg, eller hva?

den er jeg med på. godt forslag, Ulvinnen!

Jeg vet akkurat hvilket lærantrekk vi skal ha på oss på bildet også. Og ikke minst hva Heldiggrisen uten babe (nå med babe), skal iføre seg.

Dessuten tror jeg det ville gjøre seg om vi har håndjernene litt innen synsvidde på bildet. Heldiggrisen kan holde dem. ;-)

Gjest Ulvinnen

Man kommer ingen vei med å være beskjeden.

Vi vet godt at vi er gode på posering. :-)

Så nå er det bare å gå igang! Blir stilig å posere sammen med disse sexy mannfolka. *s*

Kan vi ha håndjern som rekvisitt også, tror du?

Håndjern kan være utrolig pirrende, så det må vi ha med. Vi vil jo at bildene skal ose, eller hva?

Jeg følger oppfordringen til amber og stiller som modell også. Så nå blir det fart i sakene! Jeg vil selvsagt posere sammen med deg på den rå mc'en :-)

Et bilde der amber er med, blir også bra. F,eks der vi ale tre sitter sammen på sykkelen, og du er i midten?

Det høres bra ut ja.

Et annet kan være hvor han sitter på, med hånda på gassen, du sitter bak og jeg er på kne ved siden av sykkelen, men samtidig i kontakt med sykkelen, og med et talende blikk.

Håndjern kan være utrolig pirrende, så det må vi ha med. Vi vil jo at bildene skal ose, eller hva?

Klart de må ose. Det er hele poenget.

Og med de mannlige modellene vi har plukket ut, og oss, så blir katalogen hottere enn de fleste. ;-)

Gjest Ulvinnen

Det høres bra ut ja.

Et annet kan være hvor han sitter på, med hånda på gassen, du sitter bak og jeg er på kne ved siden av sykkelen, men samtidig i kontakt med sykkelen, og med et talende blikk.

Så lenge jeg får holde godt rundt han, så er jeg helt med på dette!

Gjett om det bildet vil henge på mange vegger fremover, hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...