Gå til innhold

Ømme testikler

vegamega

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de siste dagen opplevd at testiklene mine er blitt ømme (som om noen skulle ha gitt meg et slag under beltespenna). Det gjør ikke vondt, men det er litt ubehagelig. Har kjent etter at testiklene er samme størrelse som før, ingen rare farger på pungen og ingen klumper/kuler er å finne. I tillegg så har jeg hatt uvanlig mange dobesøk idag for å tisse.

For tiden har jeg lange dager (8-17)med forelesning på skolen, og sitter veldig mye. Kan det ha noe å si?

Har ikke vært seksuelt aktiv siden i sommer (tipper to mnd siden). Og jeg tviler sterkt på at jeg har noen kjønnssykdommer (Da hadde kjæresten min fortalt meg det).

Kan det være kreft, prostata eller noe annet?

Hilsen gutt 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Testiklen

Er ikke sikker på hva det kan være, men jeg har hatt ømme baller mange ganger, det har alltid gått over rimelig kjapt, kanskje vart en dag eller to.

Hvis det er noe som varer over tid ville jeg hørt med en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at

spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir

selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon

for liknende spørsmål.

Hva er grunnen til at du ikke overfører spørsmålet til riktig lege, slik som mange av de andre fagpersonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...