Gjest Vil gjerne sove snart ... Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Felles trekk for alle medisiner jeg har prøvd er at jeg har mareritt, hver eneste natt. Det er slik at de er så voldsomme at de plager meg resten av dagen fordi jeg nesten er i en slags sjokktilstand (litt overdrevet). Blir reservert og disse tankene plager meg voldsomt. Har aldri vært plaget med mareritt før jeg begynte med medisiner, bare nå og da som er vanlig. Bruker for tiden Cipralex og Risperdal. (brukt ca 9mnd) Før har jeg brukt/testet: Seroxat, Tolvon, Efexxor og Remeron. I tillegg har de gitt meg sovemedisiner Vallergan og imovane uten at det har hjlulpet. Har ikke hatt en god natts søvn på veldig lenge nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 De siste timene før du skal sove bør være rolige, helst uten tv. Les en bok på sengen, når kroppen din er avslappet er den mottagelig for en imovane. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.