Gå til innhold

Hvorfor mareritt ?

Gjest Vil gjerne sove snart ...

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gjerne sove snart ...

Felles trekk for alle medisiner jeg har prøvd er at jeg har mareritt, hver eneste natt. Det er slik at de er så voldsomme at de plager meg resten av dagen fordi jeg nesten er i en slags sjokktilstand (litt overdrevet). Blir reservert og disse tankene plager meg voldsomt.

Har aldri vært plaget med mareritt før jeg begynte med medisiner, bare nå og da som er vanlig.

Bruker for tiden Cipralex og Risperdal. (brukt ca 9mnd)

Før har jeg brukt/testet:

Seroxat, Tolvon, Efexxor og Remeron.

I tillegg har de gitt meg sovemedisiner Vallergan og imovane uten at det har hjlulpet.

Har ikke hatt en god natts søvn på veldig lenge nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til

De siste timene før du skal sove bør være rolige, helst uten tv. Les en bok på sengen, når kroppen din er avslappet er den mottagelig for en imovane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...