Gjest Sliter med angst... Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva gjør jeg for å bli kvitt dette? Angsten dreier seg om at jeg tror jeg blir lurt av andre og at jeg blir forlatt... Det er slitsomt å bli "lurt" hele tida. Og det er vondt i bli "forlatt" hele tida... Hva kan jeg gjøre med dette? Hvorfor har jeg det slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Går du til psykolog? Vil anbefale deg det. Der kan du jobbe med disse teamene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sliter med angst... Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Går du til psykolog? Vil anbefale deg det. Der kan du jobbe med disse teamene. Jeg har gått til flere forskjellige psykologer og terapauter. Får ikke tak i "vondet"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har gått til flere forskjellige psykologer og terapauter. Får ikke tak i "vondet"... Å, det var leit. Har du prøvd noen som jobber kroppsorientert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Å, det var leit. Har du prøvd noen som jobber kroppsorientert? Altså, uten at jeg vet mer om deg en det du skriver så tenker jeg at dette handler mye om tillit-tillitsbrudd. Hvis du finner en behandler du har god "kjemi" med kan dere jobbe med tillit dere i mellom for eksempel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumelia Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det kan være du må jobbe med de følelsene før du tar tak i angsten. Dette minner veldig om slike ting jeg og mange andre har. Jeg er for tiden på et livsmestrings kurs, vil anbefalle deg og høre om noe slikt finnes der du bor. Vi har det supert, og koser oss, samtidig som vi løser slike problemer. Angsten også blir jobbet med. Still deg selv spørsmål, hva er du redd? Hvorfor er du redd? Hva kan du gjøre som får deg til å føle deg bedre? Hva kan ha skjedd? når ble det slik? kan det være av dårlige erfaringer med andre? i såfall må du jobbe med deg selv og finne ut av hvorfor kroppen din reagerer slik den gjør.DET ER EN GOD IVESTERING,Å INNVISTERE I SEG SELV!!(og slike ting..)Lykke til..( er det for voldsomt å ha det slik så husk at det finnes medisiner mot sånnt,men til syvene og sist må du finne ut av det selv..og medisiner er bare noe du bør ta om du ikke klarer leve med det.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.