vi snakkes Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 skolestilen kommer nermere og nermere innleveringsfristen. og jeg henger litt etter. hvordan og hvor kan man utdanne seg sexolog..? kunne du vært så snill å svare på noen spørsmål hvor lenge pågår studeringen..? hva vill det koste..? hvilke egenskaper burde mann ha.? hvordan er arbeidstidene..? hvordan er jobbmulighetene..? hvordan er lønnen..? er det mulighet for avansement..? fordeler og ulemper med å være sexolog..? pleace hjelp meg.. vi snakkes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugggh Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "hvordan og hvor kan man utdanne seg sexolog..?" Bli lege, psykolog eller psykiater. Eller gjør som Gro Isachsen, ta et mellomfag og et par grunnfag i delvis relevante fag, skriv en bok og kjør en god mediestrategi. "kunne du vært så snill å svare på noen spørsmål hvor lenge pågår studeringen..?" Se over. Det er dog etablert et studium på... Jeg TROR det er Høgskolen i Agder. "hva vill det koste..?" Det samme som andre offentlig finansierte studier. Semesteravgift, bøker, mat, øl og husleie. "hvilke egenskaper burde mann ha.?" Kommer an på veien inn i yrket. "hvordan er arbeidstidene..?" 9-17 eller 12-20. "hvordan er jobbmulighetene..?" Kommer an på hvilket integritetsnivå du vil legge deg på. "hvordan er lønnen..?" Se forrige. "er det mulighet for avansement..?" Er spørsmålene normert fra læreren din? Flere av dem passer dårlig inn. "fordeler og ulemper med å være sexolog..?" Her må du få lov å spekulere litt, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.