Gå til innhold

"Pumping" (etter f.eks. overdose)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest også anonym

Det er en forferdelig opplevelse som jeg ville vært foruten i dag. Jeg var 15 år, og hadde det tøft. Ønsket aldri å dø, men trengte at noen så meg. Det hjalp ikke med overdosen. Idag har jeg det veldig godt, en snill mann og en nydelig baby. Jeg har jobbet mye med det som var vanskelig.

Hvis du tenker på å ta en overdose, så vær så snill å ikke gjør det! Ting kan forrandre seg mye i livet bare på noen år. Man treffer hele tiden nye mennesker som preger livet ens, og det finnes mange gode mennesker her ute som kan hjelpe ut av det som er vondt.

Hvis det gjelder deg selv - har du noen du kan snakke med, som du har tillit til? Prøv det før du prøver noe annet.

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Man fører en slange ned gjennom svelget og ned i magesekken og suger opp mageinnholdet. Av og til setter man ned væske for å skylle rent og til slutt medisinsk kull for å binde det av giftstoffene som er passert ned i tarmen.

Se ellers det fine svaret fra også anonym.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...