Gå til innhold

Ja, hva gjør man?

Banos1980:-)

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med eksen. Vi bor på samme sted og går i samme klasse. Vi er venner men i det siste har jeg vært hos henne og det har endt med at vi har begynt å kose med hverandre og hadde nesten sex. Etter alt dette spurte jeg henne om vi skulle bli sammen igjen og lurte på hva forholdet vårt var for noe. Hun sa at hun ikke visste noe om det, dessuten hadde hun vært hos legen og han sa at hun kanskje underlivskreft. Eksen ble sur på meg at jeg ikke tenkte på henne at hun kanskje hadde kreft. Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å gi slipp på henne. Jeg ble jo kjempelei meg selv om hun var syk.

Nå tenker jeg ikke på henne lenger som kjæresteemne. I det siste har jeg merket at hun tar mye på meg. For eks så kan vi sitte i klassen og hun kan kile meg eller slikt. Nå vil jeg ikke ha et slikt kos-og-klem forhold så jeg tar vekk hånden hennes. Tenkte at hun kanskje tok hintet men nei da, hun fortsetter. Idag gjorde hun det samme i klassen og jeg satte meg en plass unna for å vise at jeg ikke ville dette, jeg setter grenser.

Har sagt til henne at slikt gjør ikke venner, hvor mange gutter og jenter i klassen gjør dette? På vei hjem fra skolen ville hun ha kos og ville at jeg skulle hjelpe henne med å pakke siden hun skulle hjem en tur. Jeg gjorde ikke det. Vil bare holde dette til skole og ikke noe mer. Jeg er såret fordi at hun lot meg kysse seg flere ganger og hun vet ikke enda. Det orker jeg ikke mer. Jeg prøvde å få en avklaring på forholdet vårt for noen dager siden men da kom ingenting fram. Så jeg sa til henne at hvis du ikke sier noe nå så må jeg tolke dette på min måte. Senere sa hun at vi hadde ikke fått avklart noe og at jeg måtte tenke på at hun er syk. Men guttevennen sin kan hun dra på dans med. Jeg gadd rett og slett ikke mer. Vanligvis har det vært slik at vi drev og kilte hverandre men denne flørten gidder jeg ikke mer. Så jeg tolket dette på min måte. Det jeg lurer på er om hun ikke tar hintene mine eller om jeg si det til henne en gang til at slikt driver ikke venner med og det gjør heller ikke vi lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar jeg helt feil om jeg tror at du har skrevet om dette mange ganger før?

Og at dere har holdt på med dette i snart et år eller noe?

Det er nok ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prex plutos

Har hun kommet over aborten nå da? Kreften hun tror hun har er nok en celleprøve som må tas igjen om etpar måneder, og ikke noe annet. Kadde hun hatt kreft ville hun ha vært på sykehuset. Tror nok hun har overdrevet litt for å få sympati fra deg.

Men du høres ikke helt lur ut heller. Hvorfor bruke så mye engergi på ei dame som ikke er bruker deg annet enn for å holde deg på gress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...