keinstein Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 En fremmed tanke at rasisme ikke er forbeholdt hvite/europeere. Hatet er like sterkt, og folka er like gale. På den andre siden. http://shurl.org/ekqEt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vel, jeg husker ikke at Jahr oppførte seg så bedritent i rettsalen som dette svinet. Så like gale kan diskuteres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Vel, jeg husker ikke at Jahr oppførte seg så bedritent i rettsalen som dette svinet. Så like gale kan diskuteres. Jeg prøvde å moderere. Men regnet med at noen ville oppdage at denne saken er verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg prøvde å moderere. Men regnet med at noen ville oppdage at denne saken er verre. Ikke er det noe som tyder på at dette svinet har utviklet det blinde hatet sitt etter å ha blitt umotivert slått halvt ihjel pga. sin rase heller, (slik tilfellet var med Jahr.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ikke er det noe som tyder på at dette svinet har utviklet det blinde hatet sitt etter å ha blitt umotivert slått halvt ihjel pga. sin rase heller, (slik tilfellet var med Jahr.) Det ville vært interessant å se om en hvit ville fått statue etter å ha blitt drept av etniske galninger. En bekjent som ble knivdrept av en kvinnehater fikk ikke. Egentlig merkelig at galninger med en fiks ide får oppmerksomhet om den fikse ideen. Hvis jeg drepte en som jeg mistenkte for å spise spebarn, så ville ikke offeret få noen statue. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg prøvde å moderere. Men regnet med at noen ville oppdage at denne saken er verre. Selvfølgelig er denne saken ennå verre. - og det betyr jo at ALLE muslimer og bruninger er verre enn hvite "ariere", ikke sant? :-) ".........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Selvfølgelig er denne saken ennå verre. - og det betyr jo at ALLE muslimer og bruninger er verre enn hvite "ariere", ikke sant? :-) ".........................................." Det betyr ingenting hvem galninger mishandler og dreper eller hvilken årsak. Psykiatri er et fag for proffer, og disse menneskene er ikke normale. De var sinte og skulle finne noen å ta det ut på. For meg er det likegyldig om de tok det ut på homser, kvinner, hvite eller svarte. Jeg tror noen ville bli mishandlet uansett. En hvit var uheldigvis i veien for galningene. For alt jeg vet, så bare fant de på en årsak etterpå. Det er brutaliteten som sjokkerer, ikke hvem de gikk løs på. Det blir bare for dumt at offeret får en statue, som i Norge. Ingen andre ofre for galninger får statuer, bare de som kan være et symbol for en politisk retning. De bruker døde mennesker og psykiatritilfeller til sitt politiske formål. De skal leke redningsmenn og anklage andre, skape et fiendebilde av det norske folk, fortelle alle utlendinger at nordmenn er rasister, noe de ikke er. De fleste har forstått agendaen, og mange er irritert over å bli anklaget for noe de ikke er. Det blir tydelig når en flyktning blir sint for at han ikke får jobb og bruker Benjaminsaken som legitimasjon for sitt sinne. Han overser glatt at årsaken kanskje er at han har absolutt null utdanning, en ubehagelig adferd, et sjuskete ytre og ikke gidder lære seg norsk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneau Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det ville vært interessant å se om en hvit ville fått statue etter å ha blitt drept av etniske galninger. En bekjent som ble knivdrept av en kvinnehater fikk ikke. Egentlig merkelig at galninger med en fiks ide får oppmerksomhet om den fikse ideen. Hvis jeg drepte en som jeg mistenkte for å spise spebarn, så ville ikke offeret få noen statue. Skal det virkelig settes opp en statue av Benjamin?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Skal det virkelig settes opp en statue av Benjamin?? Tro det eller ei, den står der. En byste av bronse. Et symbol på nordmenns rasime, sinnsykdom og psykiatriens fallitt? Ikke vet jeg. En bekjent ble drept av en gal kvinnehater, men hun fikk ikke noen statue. Jeg kan liksom ikke akseptere at gale mennesker skal være representative for hele den norske befolkning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneau Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tro det eller ei, den står der. En byste av bronse. Et symbol på nordmenns rasime, sinnsykdom og psykiatriens fallitt? Ikke vet jeg. En bekjent ble drept av en gal kvinnehater, men hun fikk ikke noen statue. Jeg kan liksom ikke akseptere at gale mennesker skal være representative for hele den norske befolkning? Jøss.... ja da bør det i det minste settes opp statue av den bussjåføren som ble stukket ihjel av en somalier også. Og av han som ble stukket ihjel på trikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jøss.... ja da bør det i det minste settes opp statue av den bussjåføren som ble stukket ihjel av en somalier også. Og av han som ble stukket ihjel på trikken. Da burde de fleste skjønne at dette er en del av innvandringspolitikken, ikke omsorg. Det er store grupper i Norge som VIL ha innvandring, fordi de tror det kan gavne deres politiske innflytelse. Jo dårligere samvittighet de kan gi folk, jo mer aksept kan de få. De fleste begynner å skjønne at de har tatt feil. Det syns best rent tabbemessig på arbeidsdeltagelsen til innvandrerne, som ble anslått for 15 år siden til å være 85-90% i 2005. Men den er bare 50% og bratt synkende. Trygdeutbetalingene til denne gruppen er dobbelt så store som de burde være : underskuddet er 90 mrd i år. I Sverige er det enda verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det er da vel ikke ukjent at rasistiske, ravende gærninger finnes overalt. Like uakseptabelt er det selvsagt uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Det er da vel ikke ukjent at rasistiske, ravende gærninger finnes overalt. Like uakseptabelt er det selvsagt uansett. Men å ilegge gærninger politiske agendaer eller stor grad av reprentativitet er for drøyt. Jeg identifiserer med ikke med draps-psykoer, og det tror jeg ikke andre nordmenn gjør heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det betyr ingenting hvem galninger mishandler og dreper eller hvilken årsak. Psykiatri er et fag for proffer, og disse menneskene er ikke normale. De var sinte og skulle finne noen å ta det ut på. For meg er det likegyldig om de tok det ut på homser, kvinner, hvite eller svarte. Jeg tror noen ville bli mishandlet uansett. En hvit var uheldigvis i veien for galningene. For alt jeg vet, så bare fant de på en årsak etterpå. Det er brutaliteten som sjokkerer, ikke hvem de gikk løs på. Det blir bare for dumt at offeret får en statue, som i Norge. Ingen andre ofre for galninger får statuer, bare de som kan være et symbol for en politisk retning. De bruker døde mennesker og psykiatritilfeller til sitt politiske formål. De skal leke redningsmenn og anklage andre, skape et fiendebilde av det norske folk, fortelle alle utlendinger at nordmenn er rasister, noe de ikke er. De fleste har forstått agendaen, og mange er irritert over å bli anklaget for noe de ikke er. Det blir tydelig når en flyktning blir sint for at han ikke får jobb og bruker Benjaminsaken som legitimasjon for sitt sinne. Han overser glatt at årsaken kanskje er at han har absolutt null utdanning, en ubehagelig adferd, et sjuskete ytre og ikke gidder lære seg norsk. Synes det er bedre at ofre får en statue enn gale despoter! Leste nettopp at internettbrukere i Nord-Korea bare kan surfe på innlegg om hvor herlig statslederen er! Hvor SYK går det an å bli! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da burde de fleste skjønne at dette er en del av innvandringspolitikken, ikke omsorg. Det er store grupper i Norge som VIL ha innvandring, fordi de tror det kan gavne deres politiske innflytelse. Jo dårligere samvittighet de kan gi folk, jo mer aksept kan de få. De fleste begynner å skjønne at de har tatt feil. Det syns best rent tabbemessig på arbeidsdeltagelsen til innvandrerne, som ble anslått for 15 år siden til å være 85-90% i 2005. Men den er bare 50% og bratt synkende. Trygdeutbetalingene til denne gruppen er dobbelt så store som de burde være : underskuddet er 90 mrd i år. I Sverige er det enda verre. Nå må du sanse deg! Ofre blir alt for fort glemt, uansett hva de er ofre for! Despoter blir husket i evighet pga sine grusomheter. En tyrkisk kvinnelig forfatter skal i retten fordi hun kom til å nevne den tyrkiske lansdfaderen i negativt.... Hva vil du med dette da, keinstein? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.