Gjest Fortvilt 67 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Men saken er, at for fem år siden gikk noe galt når jeg tok keisersnitt.Legen traff ikke når han skulle sette epudural på meg , han stakk flere ganger. Fikk til slutt narkose . Ble veldig dårlig ettepå og måtte opereres ved stikksåret i ryggen , en absess. Sendte saken inn til Npe men fikk da blankt avslag da dem ikk så at sykehuset hadde gjordt noe galt. Siden den gang har jeg slitt med kronisk svimmelhet , hele døgnet , blir snart tussete ! Har vært gjennom alle mulige undersøkelser. da jeg i ettertid leste gjennom " legesjonalen " som sykehuset sendte til Norsk pasientskade erstatning , ser jeg at dem kun har sent et sammendrag. Har lyst til å gå videre med denne saken , men vet ikke om jeg har helse/ ork eller hvor jeg skal henvende meg . Noen som har noen gode råd ? Fungerer ikke i jobb og er en kasteball i systemet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253741-svimmel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.