hidi Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Begynner nå på TV2 filmkanal, for de som er intersserte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 OK. Den tror jeg jammen jeg se om igjen. Takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 OK. Den tror jeg jammen jeg se om igjen. Takk for tipset! Du er så velkommen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du er så velkommen! Og jeg så den. Den hadde liksom "falma" litt, men grei underholdning en lørsdagskveld/-natt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Og jeg så den. Den hadde liksom "falma" litt, men grei underholdning en lørsdagskveld/-natt. Ja. det blir likssom ikke det samme etter så mange år! Tror jeg har sett den to ganger, så det holder for meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja. det blir likssom ikke det samme etter så mange år! Tror jeg har sett den to ganger, så det holder for meg... Nå har jeg sett den ferdig også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.