Gjest theoline Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 http://ebaumsworld.com/2006/07/street-interview-gone-wild.html Det var et friskt damemenneske!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Huff, dette bør ikke SDD se. Da blir det _mareritt_ i natt.. :o/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Huff, dette bør ikke SDD se. Da blir det _mareritt_ i natt.. :o/ Å, pga "busken" mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Å, pga "busken" mener du? Det også, men også generelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jøss, men gøy at det finnes ville mennesker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jøss, men gøy at det finnes ville mennesker! Vill - er hun ikke dritings eller dopa, da? "I'm a little high" sier hun helt i starten, og måten hun beveger seg på tyder vel ikke på at hun har helt gangsyn for hverken det ene eller det andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vill - er hun ikke dritings eller dopa, da? "I'm a little high" sier hun helt i starten, og måten hun beveger seg på tyder vel ikke på at hun har helt gangsyn for hverken det ene eller det andre. Sant det, dum kommentar fra meg. Trekker tilbake!! Men hadde hun ikke vært rusa så ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 PC-en jeg sitter ved nekter meg å komme inn på linken. Begrunnelsen er: Tastless. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 PC-en jeg sitter ved nekter meg å komme inn på linken. Begrunnelsen er: Tastless. Jøss, pirkete maskin, hmmm, jobb-PC det da kanskje, eller har du kraftig filter på din egen pc? Gikk rett inn på mi maskin da, men her flommer det jo over av smakløs svada da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 PC-en jeg sitter ved nekter meg å komme inn på linken. Begrunnelsen er: Tastless. Det er den filmen der bebba viser puppene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163287564' post='3385049] Det er den filmen der bebba viser puppene Det forklarer tastless-siden som kommer opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det forklarer tastless-siden som kommer opp. LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det også, men også generelt. ja . i grunn mest generelt! hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ja . i grunn mest generelt! hehe SDD hadde neppe tatt henne om hun var _uten_ dusk, heller, nei. Godt at han ikke fikk åpnet linken på sin pc... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ja . i grunn mest generelt! hehe Jeg mente : Han hadde nok fått mareritt uansett, ja. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jøss, men gøy at det finnes ville mennesker! jepp! ;-D Synes det var kult jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jepp! ;-D Synes det var kult jeg... Gjør du også slikt, når du skal være kul? ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 SDD hadde neppe tatt henne om hun var _uten_ dusk, heller, nei. Godt at han ikke fikk åpnet linken på sin pc... ) åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gjør du også slikt, når du skal være kul? ;O) ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså! Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung! herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!! forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring?? Bare et lite tankekors?? ;-) Tenkte med meg selv at flisas "shortsmann" kanskje matcher SDDs utseende. *Grøss* :o/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.