Gå til innhold

Du store tid!

Gjest theoline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, men gøy at det finnes ville mennesker! :)

Vill - er hun ikke dritings eller dopa, da? "I'm a little high" sier hun helt i starten, og måten hun beveger seg på tyder vel ikke på at hun har helt gangsyn for hverken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vill - er hun ikke dritings eller dopa, da? "I'm a little high" sier hun helt i starten, og måten hun beveger seg på tyder vel ikke på at hun har helt gangsyn for hverken det ene eller det andre.

Sant det, dum kommentar fra meg. Trekker tilbake!! Men hadde hun ikke vært rusa så .....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theoline

PC-en jeg sitter ved nekter meg å komme inn på linken.

Begrunnelsen er: Tastless.

Jøss, pirkete maskin, hmmm, jobb-PC det da kanskje, eller har du kraftig filter på din egen pc?

Gikk rett inn på mi maskin da, men her flommer det jo over av smakløs svada da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163287564' post='3385049]

Det er den filmen der bebba viser puppene :P

Det forklarer tastless-siden som kommer opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest murmeldyr

ja . i grunn mest generelt! hehe

SDD hadde neppe tatt henne om hun var _uten_ dusk, heller, nei. Godt at han ikke fikk åpnet linken på sin pc...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

SDD hadde neppe tatt henne om hun var _uten_ dusk, heller, nei. Godt at han ikke fikk åpnet linken på sin pc...

:o)

åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså!

Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung!

herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!!

forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring??

Bare et lite tankekors?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murmeldyr

åh, nei, la oss håpe at sdd ikke finner ut av dette altså!

Han ville ikke knullet henne altså, en kvinne skal være glattbarbert og og tasty og ung!

herregud, hva skulle sdd trodd dersom han så dette... nei altså, jeg bare håper at han har seg med en nykter og ung prinsesse i dette øyeblikk!!

forresten: hva om denne forgudede sdd er en korpulent og sykelig femtiåring??

Bare et lite tankekors?? ;-)

Tenkte med meg selv at flisas "shortsmann" kanskje matcher SDDs utseende.

*Grøss*

:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...