Gå til innhold

"Shorts" til julebordet?

Gjest togli

Anbefalte innlegg

I sommer kjøpte jeg en lekker, kort shorts. Den er gråsort med sølvtråder i og av et litt tykt stoff. Shortsen er ubrukt, men hadde sikkert vært flott til sorte strømpebukser, hvit skjorte og grå vest? Jeg kan ha enten svarte, høye snørestøvletter eller sorte høyhælte pensko.

Eller? Noe sier meg at dette rett og slett ser "horete" ut og at jeg _ikke_ kan gå sånn!

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

6

• flisa

4

• Lillemus

3

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg kikket på sånne i butikken i dag. Men den jeg vurderer er under knærne. Tråd -antrekk julebord. Kjempestilig. Vet ikke helt, men noe sier meg at skjørt el.l over knærne er noe kort i en slik anledning..... Høres tøft ut og kan nok brukes sammen som du sier, men en annen anledning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket på sånne i butikken i dag. Men den jeg vurderer er under knærne. Tråd -antrekk julebord. Kjempestilig. Vet ikke helt, men noe sier meg at skjørt el.l over knærne er noe kort i en slik anledning..... Høres tøft ut og kan nok brukes sammen som du sier, men en annen anledning?

Skjønner hva du mener... Nå skal vi ikke være på et hotell e.l., men på døvesenteret med bare gode venner sammen med oss. Men allikevel...

Jeg hadde ikke tatt på miniskjørt, så hvorfor jeg vurderer kort shorts er jeg usikker på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... Nå skal vi ikke være på et hotell e.l., men på døvesenteret med bare gode venner sammen med oss. Men allikevel...

Jeg hadde ikke tatt på miniskjørt, så hvorfor jeg vurderer kort shorts er jeg usikker på;-)

Gå med det du. Jeg skal på hotell skjønner du. Miniskjørtet kan gli opp, det kan ikke shortsen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med det du. Jeg skal på hotell skjønner du. Miniskjørtet kan gli opp, det kan ikke shortsen! ;)

Jeg kan iallefall bøye meg langt ned uten å lage skandale ;-)

Jeg får vente og se om jeg får flere svar. Noe sier meg at det er mange som er "strengere" enn deg her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vel ikke om horete er rette ordet, men jeg synes nå ikke shorts passer til julebord. Samme hvor flott eller fin den er.

Det er en av de sjeldne anledningene damene bør ha skjørt, og være skikkelig elegante ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det hørtes kjempestilig ut jeg :o) hvis du evt. vil være mer pyntet kunne du jo bytte ut skjorte og vest med en fin topp i uhm..f.eks..lilla(?) eller en annen farge som passer til. Ellers kan jo skjorte og vest blir fint med litt smykker til. Uansett hørtes det ut som et bra antrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murmeldyr

Ja . til å spise opp! .)

I hvertfall så han ut til å føle seg svært sexy...

:o)

Hvor _finner_ du slike bilder?

Ikke si at du samler på slike "lekkerbiskener"? Eller at du selv er fotografen?

Hva googlet du evt, for å komme frem til denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hvertfall så han ut til å føle seg svært sexy...

:o)

Hvor _finner_ du slike bilder?

Ikke si at du samler på slike "lekkerbiskener"? Eller at du selv er fotografen?

Hva googlet du evt, for å komme frem til denne?

jeg skrev bare hotpants

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende!

Alle de gamle tantene kommer til å samles i et hjørne og hviske nedsettende om deg. Et sikkert tegn på suksess!

Du får ingen klager fra gutta, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt hvor stivt julebordet deres er. Jeg skal i to julebord i år, det ene er veldig stivt og jeg skal ha på meg kjole, det andre julebordet er ikke fullt så stivt og da kunne jeg fint gått i en stilig shorts med høye pumps til. Sa du noe om hvor kort shortsen var? Er den veldig kort ville jeg vurdert en annen shorts men er den bare litt over kneet så går det fint. Den hørtes forøvrig veldig fin ut og jeg lurer på om jeg har sett liknende på zara.

Det kan hende de litt eldre "tantene" vil reagere på at du har tatt på deg shorts men det hadde ikke jeg brydd meg om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...