Gå til innhold

"Shorts" til julebordet?

Anbefalte innlegg

Vet vel ikke om horete er rette ordet, men jeg synes nå ikke shorts passer til julebord. Samme hvor flott eller fin den er.

Det er en av de sjeldne anledningene damene bør ha skjørt, og være skikkelig elegante ;)

Problemet er at jeg ikke er noen skjørtedame ;-)

Uansett..Skjønner poenget ditt. Lurer bare på når jeg skal få brukt den shortsen ;-)

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

6

• flisa

4

• nick

3

• musikeren

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det hørtes kjempestilig ut jeg :o) hvis du evt. vil være mer pyntet kunne du jo bytte ut skjorte og vest med en fin topp i uhm..f.eks..lilla(?) eller en annen farge som passer til. Ellers kan jo skjorte og vest blir fint med litt smykker til. Uansett hørtes det ut som et bra antrekk!

Takk, takk:-)

Jeg må nok fordele stemmene prosentvis og se hva jeg kommer fram til ;-)

Annonse

Det spørs litt hvor stivt julebordet deres er. Jeg skal i to julebord i år, det ene er veldig stivt og jeg skal ha på meg kjole, det andre julebordet er ikke fullt så stivt og da kunne jeg fint gått i en stilig shorts med høye pumps til. Sa du noe om hvor kort shortsen var? Er den veldig kort ville jeg vurdert en annen shorts men er den bare litt over kneet så går det fint. Den hørtes forøvrig veldig fin ut og jeg lurer på om jeg har sett liknende på zara.

Det kan hende de litt eldre "tantene" vil reagere på at du har tatt på deg shorts men det hadde ikke jeg brydd meg om:)

Jeg hadde aldri tenkt tanken på den shortsen på jobb-julebordet f.eks., men dette er et julebord med gode venner. Dvs. ganske uformelt.

Shortsen går til midt på låret og jeg tenkte å ha sort, tett strømpebukse. Mulig jeg er litt fro gammal til slike utskeielser, så vi får se ;-)

Her er kort shorts:

http://www.josefssons.no/images/products/rd/large/06238/06238-004joss_0915777.jpg

Jeg synes at shortsen bør ha litt lengde, det passer seg bedre. Som her:

http://shop.hm.com/media/products/415/ML415_0043_033R_52189.jpg

Den ligner veldig på shortsen i den øverste linken, ja.

Tror nok jeg bør finne meg noe annet,;-)

Takk, takk:-)

Jeg må nok fordele stemmene prosentvis og se hva jeg kommer fram til ;-)

Hvis du bestemmer deg for shortsen så bytt IKKE ut skjorte og vest med topp.

Gylden regel for å kjøre mer eleganse enn "horete" - forferdelig ord egentlig, finnes det ikke noe annet og bedre? - er å være kledd enten oppe eller nede.

Altså om du har kort tøy nede så skal du kle deg oppe, om du har liten topp, lite tøy oppe så skal du kle deg nede.

:)

Annonse

Hvis du bestemmer deg for shortsen så bytt IKKE ut skjorte og vest med topp.

Gylden regel for å kjøre mer eleganse enn "horete" - forferdelig ord egentlig, finnes det ikke noe annet og bedre? - er å være kledd enten oppe eller nede.

Altså om du har kort tøy nede så skal du kle deg oppe, om du har liten topp, lite tøy oppe så skal du kle deg nede.

:)

Vulgært?

Slett ikke!

Jeg hadde gitt musikeren et ballespark og holdt meg på ca 25 cm avstand, fyllt på glasset ditt konstant og deretter invitert deg inn på bakrommet.

Jeg er da ingen gris!

Nåh... Hva annet enn slike tarvelige angrep er det å vente fra den kanten. Men jeg har selvfølgelig nunchakuen min i beredskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...