Gjest bioa Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva er det beste "sjekkestedet" på nettet...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 DOL, selvfølgelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 DOL, selvfølgelig Hvis det er en gutt som spør, så. Gutter er mangelvare her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streker paa veggen..! Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis det er en gutt som spør, så. Gutter er mangelvare her. Vi er..mmm... *rask hode regning av de "litt faste" jeg husker nå* Jeg husker 12 nå, skrev opp litt for og få hjulene igang. Så da er det sikkert i hvert fall 20! Men vi skriver kanskje ikke alle så mye.. Også er det sikkert mange flere inn-på andre forum enn åpent.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 DOL, selvfølgelig Å? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis det er en gutt som spør, så. Gutter er mangelvare her. Ja, det har du rett i. Og bare èn ordentlig mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, det har du rett i. Og bare èn ordentlig mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hæ...? Hva er det for slags absurd form for humor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Å? Ja, synes du ikke det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hæ...? Hva er det for slags absurd form for humor? Er det så absurd humor å hinte om at Prozak er den eneste ekte mannen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vi er..mmm... *rask hode regning av de "litt faste" jeg husker nå* Jeg husker 12 nå, skrev opp litt for og få hjulene igang. Så da er det sikkert i hvert fall 20! Men vi skriver kanskje ikke alle så mye.. Også er det sikkert mange flere inn-på andre forum enn åpent.. Mente bare at det er _lite_ med menn her, i forhold til damer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, det har du rett i. Og bare èn ordentlig mann. _Du_ er nok en ordentlig mann, men Prozak, derimot har jeg mine tvil om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, det har du rett i. Og bare èn ordentlig mann. Neida, det er to ordentlige menn på dol. Mrxx og Heldiggrisen med Babes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Neida, det er to ordentlige menn på dol. Mrxx og Heldiggrisen med Babes. Hvilken julegris er det? Er han ny? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvilken julegris er det? Er han ny? Noen julegris er han så langt fra. Og ja, han er nokså ny. Men han markerte seg veldig raskt som Mann med stor M :-) Godt å få flere av den sorten her på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noen julegris er han så langt fra. Og ja, han er nokså ny. Men han markerte seg veldig raskt som Mann med stor M :-) Godt å få flere av den sorten her på dol. Hva var det han gjorde som resulterte i at han markerte seg så godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heldiggrisen med Babes Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva var det han gjorde som resulterte i at han markerte seg så godt? Noen er i stand til å gjenkjenne kvalitet umiddelbart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noen er i stand til å gjenkjenne kvalitet umiddelbart. Ja, det gjelder å ha blikk for det. Der er amber og jeg bare helt suverene ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shotz Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg traff blink på blink og kjenner mange andre som traff blink der. Om man er ute etter tilfeldig sex eller varig ekteskap, så er blink stedet. Mange "billige" og "villige" der, og også mange "seriøse" der. Men det er en jungel. Hvem er ute etter tull og hvem er mer seriøse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noen er i stand til å gjenkjenne kvalitet umiddelbart. Godt at du har funnet "dine damer". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.