nick Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158633 Stakkars! Han er jo åpenbart utilregnelig, så la oss slippe han ut så fort som mulig. Eller; Nice try asshole! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ripe Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Enig, lemp svinet ut av landet fortere en svint! Stakkars, stakkars jente, slike mennesker som de mennene burde blitt tvangskastrerte og buret inne på livstid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streker paa veggen..! Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "En av tiltalte godtok dommen fra tingretten, og har snart sonet ferdig sin straff på ett år og seks måneders fengsel.." WHAT? Ett års fengsel for voldtekt?? Mangler det ikke et par år her eller`? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "Eller; Nice try asshole!" Slo nok blink der du, føyer seg bare i rekken av alle de andre lignende sakene vi har hatt vel. Begynner å bli normalt det nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 "En av tiltalte godtok dommen fra tingretten, og har snart sonet ferdig sin straff på ett år og seks måneders fengsel.." WHAT? Ett års fengsel for voldtekt?? Mangler det ikke et par år her eller`? Har du fulgt lite med i verden i de siste 150 årene? Voldtekt og vold generellt straffes sjelden strengere enn dette. Stortinget og justisdept. har gjentatte ganger instruert høyesterett og andre rettsinstanser om å bruke strafferammene bedre, og å straffe vold og voldtekt strengere, men dommerene ignorerer det fullstendig. Man kan saktens lure på hva slags agenda rettsvesenet har med å dømme kun minimale dommer i disse tilfellene. "......................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du fulgt lite med i verden i de siste 150 årene? Voldtekt og vold generellt straffes sjelden strengere enn dette. Stortinget og justisdept. har gjentatte ganger instruert høyesterett og andre rettsinstanser om å bruke strafferammene bedre, og å straffe vold og voldtekt strengere, men dommerene ignorerer det fullstendig. Man kan saktens lure på hva slags agenda rettsvesenet har med å dømme kun minimale dommer i disse tilfellene. "......................................." Men gud hjelpe meg hvis du blir tatt i pengesaker. Bare så vidt du slipper ut igjen. For det er alvorlig forbrytelser det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
streker paa veggen..! Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har du fulgt lite med i verden i de siste 150 årene? Voldtekt og vold generellt straffes sjelden strengere enn dette. Stortinget og justisdept. har gjentatte ganger instruert høyesterett og andre rettsinstanser om å bruke strafferammene bedre, og å straffe vold og voldtekt strengere, men dommerene ignorerer det fullstendig. Man kan saktens lure på hva slags agenda rettsvesenet har med å dømme kun minimale dommer i disse tilfellene. "......................................." Neida, følger jo med litt! Men jeg viste ikke at det var så ille.. At noe jeg synes er SÅ alvorlig bare straffes med en smekk over fingrene som dette er ante jeg ikke at det hadde blitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Neida, følger jo med litt! Men jeg viste ikke at det var så ille.. At noe jeg synes er SÅ alvorlig bare straffes med en smekk over fingrene som dette er ante jeg ikke at det hadde blitt. Det er helt håpløst, og det er ene og alene rettsvesenet og dommerne som er skyld i det. Det er helt uforståelig. "........................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.