Gå til innhold

Ny landsmann ble så trist og lei

nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig, lemp svinet ut av landet fortere en svint!

Stakkars, stakkars jente, slike mennesker som de mennene burde blitt tvangskastrerte og buret inne på livstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

"En av tiltalte godtok dommen fra tingretten, og har snart sonet ferdig sin straff på ett år og seks måneders fengsel.."

WHAT?

Ett års fengsel for voldtekt??

Mangler det ikke et par år her eller`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eller; Nice try asshole!"

Slo nok blink der du, føyer seg bare i rekken av alle de andre lignende sakene vi har hatt vel.

Begynner å bli normalt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En av tiltalte godtok dommen fra tingretten, og har snart sonet ferdig sin straff på ett år og seks måneders fengsel.."

WHAT?

Ett års fengsel for voldtekt??

Mangler det ikke et par år her eller`?

Har du fulgt lite med i verden i de siste 150 årene? Voldtekt og vold generellt straffes sjelden strengere enn dette. Stortinget og justisdept. har gjentatte ganger instruert høyesterett og andre rettsinstanser om å bruke strafferammene bedre, og å straffe vold og voldtekt strengere, men dommerene ignorerer det fullstendig. Man kan saktens lure på hva slags agenda rettsvesenet har med å dømme kun minimale dommer i disse tilfellene.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fulgt lite med i verden i de siste 150 årene? Voldtekt og vold generellt straffes sjelden strengere enn dette. Stortinget og justisdept. har gjentatte ganger instruert høyesterett og andre rettsinstanser om å bruke strafferammene bedre, og å straffe vold og voldtekt strengere, men dommerene ignorerer det fullstendig. Man kan saktens lure på hva slags agenda rettsvesenet har med å dømme kun minimale dommer i disse tilfellene.

Men gud hjelpe meg hvis du blir tatt i pengesaker. Bare så vidt du slipper ut igjen.

For det er alvorlig forbrytelser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

streker paa veggen..!

Neida, følger jo med litt! Men jeg viste ikke at det var så ille.. At noe jeg synes er SÅ alvorlig bare straffes med en smekk over fingrene som dette er ante jeg ikke at det hadde blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, følger jo med litt! Men jeg viste ikke at det var så ille.. At noe jeg synes er SÅ alvorlig bare straffes med en smekk over fingrene som dette er ante jeg ikke at det hadde blitt.

Det er helt håpløst, og det er ene og alene rettsvesenet og dommerne som er skyld i det. Det er helt uforståelig.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...