Idéfix Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er jente, bruker 38 i skostørrelse, Medium i klær. Jeg er 170 høy, huden min er i balanse, håret mitt er verken tørt eller fett, det er sunt og sterkt. Jeg har fett normalt og jevnt plassert på kroppen, jeg er frisk som en fisk, syklusen er jevn og lik hver gang, jeg har gode øyne og bra hørsel. Neglene brekker aldri, og ingenting annet har noensinne brukket heller. Jeg er så utrolig "normal" og typisk midt i mellom alt. Klart jeg er glad for dette. (Bare så dette er sagt, det er absolutt masse med meg jeg ikke er glad for også!) Men jeg har inntrykk at folk flest har mange plager og "problemer" - er det flere som meg, som er sterk og sunn og "helt normal"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helt unormal? ;-) Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er sterk og sunn men litt overvektig. Er jeg da unormal? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er sterk og sunn men litt overvektig. Er jeg da unormal? Neei, du er vel ikke det. Det kommer vel an på gjennomsnittlig vekt, og den er vel på vei oppover? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Den gangen jeg var så ung at jeg definerte meg sjøl som jente, var jeg sånn jeg også. Du har vel gode gener, da. Det skyldes neppe din innsats, som det høres litt ut som om du mener. Nå må du dessuten huske på hvilken webside du er på. Veldig mange her inne havnet på Åpent når de likevel var innom for å sjekke et helseproblem. Så dette er egentlig ikke noe statistisk sett "tilfeldig" utvalg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hadde du spurt meg for noen år siden hadde jeg svart ja, jeg er helt normal. Nå derimot er håret tørt, huden ikke så bra, fettet er vel litt godt plassert på mage, rompe, lår. Syklusen er vel ok. Øyne og hørsel har jeg ingen problemer med. Men neglene mine er stygge. I tillegg har jeg noen helseplager som jeg ikke gidder nevne her. Så hvor gammel er du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg ser ikke på folk med knekte negler og tørt hår som unormale... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.