Gå til innhold

Yttertøy til gravide


uptowngirl1365380300

Anbefalte innlegg

uptowngirl1365380300

Jeg jobber i barnehage og bekymrer meg litt for hva jeg skal gjøre når magen begynner å vokse. Hvor får jeg tak i klær som passer? Er jo avhengig av å ha varmt tøy til å være ute med i barnehagen. Jeg har termin juli 2007 så jeg vil jo ha litt mage i januar, februar, mars.

Jeg er ikke veldig slank i utgangspunktet, så å bruke f.eks mannen min sitt tøy er ikke egentlig et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Du har da gjerne ikke så veldig stor mage i begynnelsen av året når du ikke har termin før i juli. Finn frem det du har eller kjøper av ullundertøy og strikkegensere og kjøp deg et stort regntøysett. Pass godt på å holde deg varm på beina. Du finner nok på noe når tiden kommer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å ha litt mage i vinter, men ikke mer enn litt. En graviditetsmage i annet semester kan fint være i en vanlig dunjakke eller en litt vid kåpe. Svigerinna mi som er syv måneder på vei (men ser ut som hun skal føde neste uke) klarer seg fortsatt fint med sitt vanlige yttertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid (med termin april) holdt den store varmedressen helt fram til jeg gikk ut i permisjon.

Hvis du ikke har en allerede ville jeg kjøpt, deilig og varmt! Billig på f.eks. Obs Bygg. Store herrestørrelser.

:)

(Jeg bekymrer meg mer for "pent" yttertøy, kåper ol. som man ikke får knappet igjen er verken varmt eller stilig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...