Gå til innhold

Yttertøy til gravide

Anbefalte innlegg

uptowngirl1365380300

Jeg jobber i barnehage og bekymrer meg litt for hva jeg skal gjøre når magen begynner å vokse. Hvor får jeg tak i klær som passer? Er jo avhengig av å ha varmt tøy til å være ute med i barnehagen. Jeg har termin juli 2007 så jeg vil jo ha litt mage i januar, februar, mars.

Jeg er ikke veldig slank i utgangspunktet, så å bruke f.eks mannen min sitt tøy er ikke egentlig et alternativ.

(også postet i gravid-forumet)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253838-yttert%C3%B8y-til-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uptowngirl1365380300

Dette ville jeg ventet med å ta stilling til når den tiden nærmer seg.

ja man bekymrer seg kanskje litt for mye litt for tidlig :)

er klar over at det ikke er sikkert at det blir noe barn engang, men jeg liker å få litt oversikt, over hva jeg kan komme til å trenge osv

Gjest Persille

Du blir ikke stor nok innen vinteren til at det blir et problem.

Jeg hadde termin i mars, og brukte mine vanlige vinterklær til begynnelsen av januar.

Da klarte jeg ikke lukke jakken lenger, og fikk ikke på meg skibuksen utne å ha den åpen i glidelåsen på sidene - men jeg brukte bare vanlige tykke gensere og åpen jakke den siste tiden.

Jeg tviler på at det blir problematisk for deg. For det første så er det et helvete å få tak i yttertøy til gravide. På H&M som de faktisk har godt gravid-utvalg kikket de bare dumt på meg da jeg i januar spurte etter gravid-jakke.

Jeg hadde termin i februar og brukte min vanlige jakke frem til jul eller noe.

Om du ikke bare har innsvingede trange jakker går det nok bra. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...