DarkPink Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har prøvt å holde meg fra det, men nå blir jeg så sprø at jeg bare MÅ spørre dere. Hva er det han politimannen i ifa-reklamen synger? Dette er det jeg hører: Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger, det er en stjålet biiiiil i motia, trallala, trallala, bil i motiar. ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aviaana Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det har jeg også lurt på, og irritert meg over. det jeg har oppfattet er " dette er bil 32 , vi trenger forsterkninger........bil ni mot Jar" Artig om noen andre kan fullføre sangen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 forfølger en stjålet bil i mot Jahr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 forfølger en stjålet bil i mot Jahr. Er Jahr et sted jeg ikke har hørt om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er Jahr et sted jeg ikke har hørt om? Er det ikke noe stash i Oslo som heter Jahr(eller Jar). Boligfelt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er Jahr et sted jeg ikke har hørt om? Jar er et område i Bærum kommune (like ved Lysaker), rett utenfor Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det ikke noe stash i Oslo som heter Jahr(eller Jar). Boligfelt? Jar er et sted i Bærum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jar er et sted i Bærum. Akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Da har dere sammen løst puslespillet for meg, så da kan jeg endelig synge med på hele sangen, til min kjæres store ergelse =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.