Gå til innhold

Kjærlighet på pinne


Gyda

Anbefalte innlegg

Kjærlighet på pinne er i grunn et nedprioritert godteri. Nå fant jeg en deilig, gul sak - etterlatt i en skål (ubrukt, selvsagt).

Jeg pakka den ut og putta den i munnen. Mmmmm. For meg som liker sukkertøy er i grunn kjærlighet på pinne perfekt. Jeg bare suger og nyter - knasker ikke, og den varer leenge! Av og til tar jeg den ut av munnen for en liten pause - og så legger jeg den fint til rette igjen og koser meg på nytt. Jeg flytter den rundt i munnen med tunga, og nyter den lenge.

(Dette måtte jeg skrive om to ganger for at det ikke skulle gi for store assosiasjoner til andre ting - for det ville jo vært en hån mot Kjærligheten på pinne.)

Og nå er det ikke mer igjen av den ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på tennene dine - de har badet i sukkervann i timesvis mens du har kost deg med kjærligheten.

Kjærlighet på pinne er en ting jeg kjøper uhyre sjeldent til ungene nettopp fordi den varer så lenge og er så ugunstig for tennene.

Men det kan være godt ja... Særlig tyrkisk pepper-kjærligheten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på tennene dine - de har badet i sukkervann i timesvis mens du har kost deg med kjærligheten.

Kjærlighet på pinne er en ting jeg kjøper uhyre sjeldent til ungene nettopp fordi den varer så lenge og er så ugunstig for tennene.

Men det kan være godt ja... Særlig tyrkisk pepper-kjærligheten! :o)

Tennene mine tåler en kjærlighet per år. Og nå er det snart tannpuss.

Dette tar jeg så rolig, at. ;)

(Men du har helt rett i at det bedre at man tygger sukkertøy og blir ferdig med det i stedet for å suge.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på tennene dine - de har badet i sukkervann i timesvis mens du har kost deg med kjærligheten.

Kjærlighet på pinne er en ting jeg kjøper uhyre sjeldent til ungene nettopp fordi den varer så lenge og er så ugunstig for tennene.

Men det kan være godt ja... Særlig tyrkisk pepper-kjærligheten! :o)

Jeg liker sånn Fotball kjærlighet på pinne jeg, sånn som smaker karamell. Men den jeg liker aller best tror jeg har lilla papir og er halvt karamell og halvt banan.

Sitter ofte med kjærlighet på pinne foran Pcn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sånn Fotball kjærlighet på pinne jeg, sånn som smaker karamell. Men den jeg liker aller best tror jeg har lilla papir og er halvt karamell og halvt banan.

Sitter ofte med kjærlighet på pinne foran Pcn :-)

Før fantes det en sånn karamell-banan-kjærlighet som var firkantet, ca. 2 cm bred, 5 cm lang og 1/2 cm tykk (???) - den var kjempegod! Enig i at karamell-bananen i kuleform er god også! Ellers er det helst lakriskjærlighet det går på om jeg spiser kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene mine tåler en kjærlighet per år. Og nå er det snart tannpuss.

Dette tar jeg så rolig, at. ;)

(Men du har helt rett i at det bedre at man tygger sukkertøy og blir ferdig med det i stedet for å suge.)

Apropos å ikke ville la tankene fare over på andre "beslektede emner.." kunne jo ikke la være det da, når du først hadde påpekt det.

Og du har nok i rett - i noen tilfeller er det sikkert like greit å tygge i stedet for å suge, så blir man ferdig med det ;-)

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk på tennene dine - de har badet i sukkervann i timesvis mens du har kost deg med kjærligheten.

Kjærlighet på pinne er en ting jeg kjøper uhyre sjeldent til ungene nettopp fordi den varer så lenge og er så ugunstig for tennene.

Men det kan være godt ja... Særlig tyrkisk pepper-kjærligheten! :o)

Ja, tyrkisk pepper er den beste....mmm - nå fikk jeg lyst på det altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tyrkisk pepper er den beste....mmm - nå fikk jeg lyst på det altså....

Passet ikke for meg:(

Ble glatt og deilig på leggene noen dager mer enn ved vanlig barbering.

...men! Da hårene skulle ut igjen trodde jeg jeg skulle klø meg ihjel! Jeg klødde og svei på bena i flere dager!

Trodde det skulle bli bedre etter flere gangers bruk. Men den gang ei!

Så nå er jeg tilbake til høvelen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet ikke for meg:(

Ble glatt og deilig på leggene noen dager mer enn ved vanlig barbering.

...men! Da hårene skulle ut igjen trodde jeg jeg skulle klø meg ihjel! Jeg klødde og svei på bena i flere dager!

Trodde det skulle bli bedre etter flere gangers bruk. Men den gang ei!

Så nå er jeg tilbake til høvelen;)

Tyrkisk pepper skal i munnen, tula, ikke på beina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tyrkisk pepper er den beste....mmm - nå fikk jeg lyst på det altså....

Hmmm!

Hvordan havnet mitt svar her?

Merkelig, for her har jeg ikke vært;)

Skal opp til epilatoren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Passet ikke for meg:(

Ble glatt og deilig på leggene noen dager mer enn ved vanlig barbering.

...men! Da hårene skulle ut igjen trodde jeg jeg skulle klø meg ihjel! Jeg klødde og svei på bena i flere dager!

Trodde det skulle bli bedre etter flere gangers bruk. Men den gang ei!

Så nå er jeg tilbake til høvelen;)

Feil tråd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murmeldyr

Hmmm!

Hvordan havnet mitt svar her?

Merkelig, for her har jeg ikke vært;)

Skal opp til epilatoren;)

Web. er muligens i det humoristiske hjørnet i dag, og lager krøll i trådene?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyrkisk pepper skal i munnen, tula, ikke på beina ;)

Sier du det!!!!

*forskrekka*

*knis*

Neida, svaret mitt som skulle til epilatoren lenger oppe her klarte på mystisk vis å havne her ....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det!!!!

*forskrekka*

*knis*

Neida, svaret mitt som skulle til epilatoren lenger oppe her klarte på mystisk vis å havne her ....?

Hehe, ja, skjønte det. Det ble litt morsomt, faktisk, siden du på inget tidspunkt nevnte epilatoren med et ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg kjøper et sånt "toalett" med "jif-pulver" nedi. "Dokostene" som følger med skal selvfølgelig brukes nedi toalettet. Hehe.. Jeg er helt sår på tunga etter en sånn økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet på pinne? Har ikke du lært at det heter klubbe?

Jo - og jeg testa det ut på Angelica på msn. Men ikke en gang _hun_ brukte det uttrykket. Så jeg gikk for det safe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos å ikke ville la tankene fare over på andre "beslektede emner.." kunne jo ikke la være det da, når du først hadde påpekt det.

Og du har nok i rett - i noen tilfeller er det sikkert like greit å tygge i stedet for å suge, så blir man ferdig med det ;-)

*fnis*

Hehe. Den ble passe grotesk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...