Gå til innhold

Sex og Somadril


Gjest somadril

Anbefalte innlegg

Gjest somadril

Hei -

Dette er kanskje ikke helt innenfor forumets rammer, men NHD svarer så lurt at jeg ville spørre her.

Jeg har mange muskelspenninger og spenningshodepine i perioder. Jeg har fått Somadril av legen min. Jeg har funnet ut at de kveldene jeg har tatt Somadril og så hatt sex har sexen vært utrolig mye bedre enn til vanlig, muskelspenningene hemmer nok endel av den fysiske sensasjonen.

Jeg går i psykomotorisk terapi og har et rimelig bevisst forhold til alt dette, men skal innrømme at jeg nå føler meg fristet til å ta Somadril bare for sexens skyld ;)

Kan jeg feks gjøre dette noen ganger i uka uten de store negative bivirkninger? Eller?

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Muskelspenninger og smerter hemmer opplagt sexopplevelsen.

Dersom en tabl Somadril gir deg langt bedre sexopplevelser, ville jeg ikke vært redd for å gi deg dette 3-4 (7) ganger i uka inntil effekten av den andre behandlingen gjør det unødvendig.

Dessuten oppstår det lett forsterkende sirkler ved sex. Begynner det først å være svært godt, har det en selvforsterkende effekt.

PS: Jeg understreker for dere andre leserne at Somadril ikke er et vidundermiddel som gir bedre sex hos alle. DS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En av de vanlige

Muskelspenninger og smerter hemmer opplagt sexopplevelsen.

Dersom en tabl Somadril gir deg langt bedre sexopplevelser, ville jeg ikke vært redd for å gi deg dette 3-4 (7) ganger i uka inntil effekten av den andre behandlingen gjør det unødvendig.

Dessuten oppstår det lett forsterkende sirkler ved sex. Begynner det først å være svært godt, har det en selvforsterkende effekt.

PS: Jeg understreker for dere andre leserne at Somadril ikke er et vidundermiddel som gir bedre sex hos alle. DS.

Hei NHD!

Et spørsmål... Bruker selv somadril i ny og ne, og er rett og slett pissredd (sorry uttrykket) sex pga en vonn opplevelse med misbruk som barn. Er 20 nå. Men om jeg skulle havne i en situasjon som vil ende med sex - hva gjøre jeg da? Det er vel ikke så smart å bruke somdril som angstdemper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei NHD!

Et spørsmål... Bruker selv somadril i ny og ne, og er rett og slett pissredd (sorry uttrykket) sex pga en vonn opplevelse med misbruk som barn. Er 20 nå. Men om jeg skulle havne i en situasjon som vil ende med sex - hva gjøre jeg da? Det er vel ikke så smart å bruke somdril som angstdemper...

Jeg menter jeg gjorde det klart i mitt forrige svar at svaret var et konkret råd til akkurat den spørreren og ikke noen generell betraktning om sex og Somadril.

Det du spør om, er et langt mer omfattende problem som verken kan løses med Somadril eller noe annet medikament.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En av de vanlige

Jeg menter jeg gjorde det klart i mitt forrige svar at svaret var et konkret råd til akkurat den spørreren og ikke noen generell betraktning om sex og Somadril.

Det du spør om, er et langt mer omfattende problem som verken kan løses med Somadril eller noe annet medikament.

Jada det forsto jeg fullt ut.

Det framgikk nok uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...