benniie Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 heisann:) Vurderer å kjøpe meg en epilator. Noen erfaringer, og evt anbefalinger? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Min er fra Braun tror jeg, fancy greie med en isdel du skal sette på så det ikke skal gjøre så vondt, osv. Men det gjør likevel så vondt at jeg ikke greier å brke den. Kommer helt an på hvilken smerteterskel du har. Moren min har samme og synes ikke det er vondt i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benniie Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Min er fra Braun tror jeg, fancy greie med en isdel du skal sette på så det ikke skal gjøre så vondt, osv. Men det gjør likevel så vondt at jeg ikke greier å brke den. Kommer helt an på hvilken smerteterskel du har. Moren min har samme og synes ikke det er vondt i det hele tatt. men dersom man tåler smerten, blir resultatet bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 men dersom man tåler smerten, blir resultatet bra? Ja, det er den eneste jeg har forsøkt da, men, jeg synes det. Faren med epilator er at man ofte får noen hår som vokser innover, men det følger også med et peelingstykke som skal hjelpe mot det. Og et vanlig barbermaskinstykke, så kjøpet er uansett ikke forgjeves. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, det er den eneste jeg har forsøkt da, men, jeg synes det. Faren med epilator er at man ofte får noen hår som vokser innover, men det følger også med et peelingstykke som skal hjelpe mot det. Og et vanlig barbermaskinstykke, så kjøpet er uansett ikke forgjeves. Funker det bedre enn voks? Hvor ofte bruker du den? Har nemlig lurt på å investere i en å ha i tillegg til at jeg vokser innimellom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Funker det bedre enn voks? Hvor ofte bruker du den? Har nemlig lurt på å investere i en å ha i tillegg til at jeg vokser innimellom... Jeg bruker ikke epilatorstykket, fikser ikke smerten =p Så jeg veksler mellom varm voks, barberhøvel, og barbermaskinstykket til epilatoren. For min del funker voks i hvertfall mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.