Gjest mandolina Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette er en vits. Hvis noen føler seg støtt, så vennligst ikke les! Blondinen ringte til kjæresten, kan du ikke komme over og hjelpe meg med et puslespill? Jeg kan ikke finne ut av det. Kjæresten: Hva skal det forestille? Blondinen: Ifølge bildet på esken skal det bli en hane. Kjæresten kommer over og kikker fortvilet på alle brikkene. Han tar henne i hånden og sier: Skatt, nå tar vi oss en kopp kaffe og etterpå... han sukker... etterpå putter vi alle cornflakesene tilbake i esken. Ha en fin lørdagskveld! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 "Ha en fin lørdagskveld!" Bortsett fra at du skrev dette søndag kveld... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 "Ha en fin lørdagskveld!" Bortsett fra at du skrev dette søndag kveld... Uff ja, var visst litt trøtt. Ha en fin mandag. For det er vel mandag i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Uff ja, var visst litt trøtt. Ha en fin mandag. For det er vel mandag i dag? Ja, jeg mener bestemt det er mandag i dag... *titte på tekst-tv* Ja, det er mandag! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.