Gå til innhold

Er bratz "out of date" for 8-åringer?

Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Jenta mi fyller 8 år og jeg prøver å finne ut hva hun egentlig synes er kult... (Holder på å lage noen tøffe invitasjoner og trenger tips til tema/illustrasjoner).

Jeg har inntrykk av at bratz begynner å bli litt "kjipt", men hun er ikke som alle andre jenter, fordi hun er litt opptatt av gutteting... Dvs. heavymusikk, svarte klær, tøffe ting liksom. Samtidig som hun synes at hester og kaninbabyer er verdens nudeligste.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville satse på noen nydelig hestebilder i invitasjonen, hvis det var det du mente!

Ikke dumt. Jeg fant noen enhjørninger jeg synes var ganske kule :-) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med tegneseriefiguren Nemi i invitasjonen?

Ikke helt stuerent ift. copyright kanskje, men...

Hehe. Takk, det kunne passet bra... Men hun vet ikke hvem Nemi er, annet enn at hun har sett bilder når jeg har lest det. Kanskje en god idè til min egen fest en vakker dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

gjør noe på det da!

det er hennes dag, og hennes interesser.

bratz er jævlig, gullfisktryner med pupper og miniskjørt! ;-P

nei, takke meg til ungene som har sunne interesser, dyr eller musikk er i det minste et uttrykk for at jenta liker å gjøre noe, uttrykke seg... Ikke bare posere eller kamme håret til barbie.

tror det er mange jenter som din. det er bare foreldrene som er så redd for at gaven eller inbydelsen eller selve ungen ikke er akkurat prikk lik de de tror er "alle andre".

hadde vært kjempestolt om min datter valgt heavvy framfor bratz! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjør noe på det da!

det er hennes dag, og hennes interesser.

bratz er jævlig, gullfisktryner med pupper og miniskjørt! ;-P

nei, takke meg til ungene som har sunne interesser, dyr eller musikk er i det minste et uttrykk for at jenta liker å gjøre noe, uttrykke seg... Ikke bare posere eller kamme håret til barbie.

tror det er mange jenter som din. det er bare foreldrene som er så redd for at gaven eller inbydelsen eller selve ungen ikke er akkurat prikk lik de de tror er "alle andre".

hadde vært kjempestolt om min datter valgt heavvy framfor bratz! :-)

Ja, ikke sant ;-)

Veldig enig, hun minner meg om meg... Jeg har aldri gredd en dokke i hele mitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "out of date" mener du vel om 7-8 åringer er for store til å leke med dukker? Mange er ikke det (heldigvis!), men hvis ditt barn ikke leker med dukker så velger du selvfølgelig noe annet å pynte invitasjonene med. Se på hva hun liker å leke med, hva hun liker på tv eller noe liknende. Du finner sikkert noe på nettet som kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ;o) foreksempel

Hun har vært hos sin far og det skulle være en overraskelse:-)

Men det ble enhjørninger... Kjempekule.

Så morro med noe anderledes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...