Gå til innhold

Kul i brystet

Gjest æ trur æ droppe det i dag

Anbefalte innlegg

Slikt er utenfor mitt fagområde, så jeg trenger et lite råd.

Jeg har fått en kul i det ene brystet som har vært der i noen måneder.

Jeg ble henvist til ultralyd/mammografi og var til slik undersøkelse for et par uker siden.

Resultatet var at mammografien ikke oppdaget noen kul, fordi den ligger utenfor området man kommer til med dette apparatet.

Men den kunne sees på ultralyd og røntgenlegen kjente den også.

Konklusjonen hans var at det var en kul der, men at det ikke var noen kreftkul.

Jeg greier ikke helt å slå meg til ro med dette... Hvordan kan man SE forskjell på en kreftkul og en annen kul? Hva slags kul kan dette da være? Det er ingen kjertel, det sa legen også.

Jeg trodde man måtte ta prøver av sånt, jeg?

Er det noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men hva skjedde videre? Ble du henvist noe sted?

evt. godartet cyste. Merkelig at du ikke har tatt prøver..Det hadde jeg nok ikke slått meg til ro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

evt. godartet cyste. Merkelig at du ikke har tatt prøver..Det hadde jeg nok ikke slått meg til ro med.

Det har ikke blitt gjort noe mer, men ei venninne mente jeg burde ta en vevsprøve. Jeg er egentlig enig i det, men det høres vondt ut. Noen som har gjort d??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...